~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Strul är bara förnamnet.......

Av Cina - 20 januari 2014 20:09

 

Idag får ni titta på denna lilla söta rävunge......


Som ni  vet så har vi haft problem med våran hemtelefon.

Ringde i fredags till teknisk support men hon kunde tydligen inte

hon skulle ringa tillbaks men det gjorde hon inte.

Fick ringa igen o då sa dom att hon ring men att det tutade

upptaget....ja tacka fan för det när hon ringer till hemtele

som vi har fel på.

Killen jag då pratade med fixade det inte heller utan han sa

att det var fel på min internet leverantör.

Så han skulle anmäla det fel......men hallå jag har ju internet på datorn.

Fattade ju direkt att så var det inte men lättast så en fredag.

Ja så var vi då utan under helgen men satt o reta upp mig imorse.

Man blir ju lite smått galen över den här hemtelefon.
Jag ringer igen pratat med den tredje personen på teknisk

support och alla tre har sagt olika, man kan nog inte

lita på att dom kan sitt jobb som det verkar.


Var ju lite skeptisk om denna människa skulle få igång hemtele.

Dom ställer så dumma frågor så man tror ju att de driver med en.

*GRRRRRRRRRR*

Hon skulle ringa upp mig senare o det gjorde hon o så sa hon

nu är det fixat dra bara ut strömkabeln 10 sekunder och sätt

tillbaka den så ska det funka sedan.

Och tack så mycket sa jag och la på luren.

Ja som sagt hon kunde inte heller fixa telefon.
Fick åter ringa upp till ny support och HAN fixade det så nu funkar hemtele.
Datorn och boxern hade inte samma IP-NUMMER så någon

har väl försökt o hacka sig in någonstans.

Nu behöver jag inte irritera mig längre över detta.

Tänk om alla kunde jobba lika så mycket enklare det skulle vara då.

Men nu ska jag inte gnälla mer.


Önskar er en fortsatt fin måndagskväll  



 
 
Ingen bild

Karin

20 januari 2014 22:12

Hahaha ja inte är det lätt med dagens teknik. Va bra att ni fick det fixat iaf.
Jätteskönt ute idag så det blev Ullvi runt men det blev en blåsa under foten. Känns lite när man går,men det gå väl över om någon dag.
Ha d/kram

 
Lillis

Lillis

21 januari 2014 06:03

Vilken söt bild på rävungen.
Vad skönt att allt löste sig till slut och att det funkar.
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 januari 2014 11:12

hahahaha - människan försökte alltså ringa på hemtelefonen som ju inte fungerade :) vad har en del bakom pannbenet, gröt eller??
skönt att det är fixat nu till slut i alla fall
ha en fin dag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

23 januari 2014 13:38

Fy för krångel både med telefon och internet ! skönt att det ordnade sig till sist iallafall!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards