~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Cina - 21 januari 2014 16:06

 

Idag får ni väl titta på dessa gubbar.....fast jag är motståndare till vinter ;)


Ja nu har jag fått för mig att jag vill sy en svart snäv knäkort/under knä kjol.

Men har letat tyg på nätet idag men nja jag vet inte om det är

värt besväret att sy en själv.

Vet precis hur den ska se ut, kanske svårt att hitta en sådan 

färdig i affärerna.

Tänkte ett tag att jag kanske skulle köpa "fusk skinn" o sy en i

men nääää det får nog bli en i stretch tyg men ska kolla

i en tygaffär efter tyg för jag vill nog känna på tyget innan

jag köper det.

Var länge sedan jag sydde något, förr sydde jag alla mina kläder.

Man sydde nya byxor till varje helg när man skulle ut o dansa

för inte kunde man ha samma byxor flera helger på rad.

Kostymer, kavajer, byxor, kjolar långa/korta, tunikor m.m

Ja det blir att man får åka ut o leta tyg.

Och varför jag nu har fått för mig att jag vill ha en kjol

det vet jag inte, ja kan ju få sådana här anfall ibland.

Men man kanske ska vänta till anfallet har avtagit hahahahaaaaa.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards