~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Cina - 1 februari 2014 15:25

 

Idag får ni ta del av denna text, hoppas ni förstår vad det står ;)


Fyfasiken imorse när man vaknade hade det vräkt ner

massor av den där hemska vita varan.

Inte alls så roligt o nu tror jag att det regnar.

Massor med olyckor har det oxå varit.


Ja jag har vart ute idag för jag hade köpt en

tunika på Zizzi som jag inte hade provat o

jag tyckte den var stor när jag hängde upp den igår.

Provade den sedan igår kväll o jag fick nog runt den två varv.

Så det var bara att leta på kvittot o åka o byta den idag.

Som vanligt hängde jag på låset vid 10:00 då dom öppnade.

Ja det var en tunika på kampanj som de hade 169:- inga dyra saker.

Vi var hemma på en halv timma igen.


Då skottade jag våran trapp o en bit ut på gången för inga

plogbilar hade vart här ännu.

Men dom hinner väl inte med kan jag tro.

Nu är det plogat så nu kan man gå ut o slippa

snö upp till anklarna.


Jag sedan har jag virkat mest hela dagen.

Men har nu lagt det r sidan för idag.

KLICKBILD

 

En liten bit i taget får det bli.

Virkningen gör att jag får ont i handlederna.

Men virka klart det ska jag är ju långt

till sommaren känns det som just nu.

Men idag vänder vi blad o det är FEBRUARI JIPPI JIPPI

den hemska månaden januari är slut för detta år.

Nu ser vi fram mot våren och jag ser framför allt

fram till den 18/2 då det är kryssnings dax.

Ska bli roligt hoppas det inte blåser storm bara.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördags em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards