~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Cina - 3 februari 2014 17:04

 

När jag ser denna bild sååååå längtar jag till sommaren så otroligt mycket.

Tjejer vi får leta sten i Turkiet o göra var sinn fot :) :)


Ja idag har jag virkat och bakat en socker kaka och lagat mat.

Jag har BARA virkat 11 varv idag det är långa varv o det tar tid.

Det ska ju vara ett stycke till *puh* men jag har lång tid på mig.

Tror att den kanske blir riktigt bra.

KLICKBILD

 

Färgen stämmer inte in på bilden.

Taget men blixt o i lampsken.

Ja snart är ni trötta på denna virkning.


Men jag har inte så mycket att skriva om

känns som om det är stopp i hjärnan.

Fast jag skulle kunna skriva massor men

finns vissa själ att jag inte gör det.


Såg idag att PRIDE FESTIVALEN är samma tid som 

förra året, så Karin vi åker väl den 1-2 augusti o sover på hotell.


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndagskväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards