~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Cina - 5 februari 2014 16:51

 

Jaha idag får ni titta på en vinter bild.......inte liks mig men tyckte den var fin.


Idag på fm har jag virkat lite och vet ni.......

jag började på framstycket o virkar på det ett tag nu så jag inte

ska behöva ha så långa varv när jag är klar med bakstycket.

Bra att man kan varav för det blir lite tråkigt att virka samma

hela tiden.

Men nu har jag båda stycken på gång iallafall.

Och det känns faktiskt skönt.

Kommer ju bli ganska så lång när den är klar

hela 92 cm från axeln så jag kan nog ha den som klänning.

Men man behöver ju något under för inget trevligt

när trosor syns genom bh gör inget.

Tänkte man kanske kan ha en liten snäv kort kjol under.

Jaja det är långt dit så jag hinner nog tänka ut något.

Man kan ju virka den kortare men då kanske den mister formen.

Ja detta var mina tankar just nu.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll både

med Farmen och Sveriges Mäster kockar.  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards