~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Cina - 10 februari 2014 15:05

 

Ja detta tycker jag är ganska såååå roligt.

Förlåt NORGE men men.

Undrar om han kom på villovägar   

Ja nog om detta.


Idag har jag virkat lite och fixat o donat med lite annat.

Inget trevligt väder här, grått, trist och skitigt.

Hoppas solen kan titta fram snart o torka upp detta vatten som nu ligger överallt.

Man kan ju få ÖNSKA iallafall.


Känner även av mitt sendrag idag oxå fytusan att det kan göra så ont.

Provade min snygga kjol jag köpte men herregud den rasar av mig.

Ska ta den ner till våran skräddare o hoppas han kan hjälpa mig

och fixa till den för kjolen ska jag ha.

Men nu får jag nog tänka om tills vi ska på kryssningen.

Hade ju tänkt att ha den då men han hinner fixa den nu.

Får nog ta mina skinnbrallor på mig ja jag hinner ändra mig

hundra gånger innan den 18/2.

Tänk att det ska vara ett sådant problem vad man ska ha på sig.

Är vi lika alla KVINNOR tro!!!???


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndags eftermiddag/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards