~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Tur ska man ha ibland........

Av Cina - 25 februari 2014 16:35

 

Idag får ni en stor bukett med tulpaner..........


Ja som sagt ibland ska man ha tur.

Fick tag i MUSKAT garnet idag på morgonen efter att ha maila

en massa webaffärer så fick jag tag i en som hade.

Och det är redan skickat det kallar jag för service.

Det tog en vecka innan jag fick reda på att färgen inte fanns av en affär.

Och det tycker jag är väldigt dåligt.

Men nu är problemet ur världen.


Idag har jag virkat som vanligt och nu är

det fasiken inte långt kvar så det tar sig om jag säger så.

KLICKBILDER

 

Plus att jag virkat sedan jag tog bilden.

Så imorgon kanske jag kan börja med axelbanden

men det återstår att se.

Är så spänd o se  hur den blir och om jag kan ha den.

Men det hoppas jag ju på att jag kan.


Soligt och fint väder även idag, haft balkongdörren uppe nästan

hela eftermiddagen.

Tänk vilken skön årstid vi går till mötes nu.


Köpte tulpaner i fredags och de står så här fina även idag.

 

Älskar dessa vackra blommor.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdags em/kväll   
 

 
 
Lillis

Lillis

25 februari 2014 17:12

Vilken vacker bukett.
Vilken tur att du fick tag på garnet.
Säkert så hinner du att virka axelbanden i morgon.
Visst har vi haft en skön dag så härligt
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

25 februari 2014 21:53

Åh vilken härlig tulpanbukett...den andas VÅR...härligt o efterlängtat!!!
Så bra att du fick tag på "din" färg på garnet. Den är nog snart färdig den också;).
Full fart med barnbarnen men usch va de blir stora.Jag vill ju ha dem små o ha i knä o gosa med...jaja var tid har sin tjusning.
Du ser ju på dina så fort tiden går...och med det vill jag säga att vi ses på måndag:)/kram

 
Malin

Malin

26 februari 2014 11:03

Oj vad snabb du är med virknålen :) kommer bli kanon fin!
Bra service du hittade till slut med virk garnet.
Jätte fin färg på dina köpe tulpaner, ja nu går vi mot vååååår :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 februari 2014 19:16

vad bra att du hittade garnet och får det hemskickat till dig
uj, vad mycket du virkat nu, det går med fart tycker jag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 februari 2014 23:14

Förstår din glädje när du hittade ditt garn, fin färg blev det också. Hoppas, hoppas du kan ha din nu virkade tunika. Det är svårt att fullfölja det man håller på med när man har nytt på gång. Det är ljust länge nu innan kvällsmörkret faller och det är klart väder, det är nog vår på riktigt nu tror jag, till glädje för många. Tulpaner är vackra och den lyser vår i dessa blommor.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards