~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Cina - 27 februari 2014 16:40

 

Idag får ni titta på denna söta bild........


dadaaaaa nu är min tunika/klänning klar och jag kunde ha den oxå.

Så den behåller jag alldeles för mycket jobb för att sälja den.

Ingen vill betala priset för den garn + arbetet det ligger många timmars jobb bakom.

Men som sagt den är inte till salu.

KLICKBILD

 

Måste köpa mig en riktig stopnål så jag kan fästa alla

trådar sedan är den klar för användning.

Har fixat o trixat lite på ärmhålet och halsen så den skulle passa mig.

ja ja det behöver ni ju inte veta igentligen.

Men många synsar nog bilden ordentligt o så kollar

mönstret o så ser dom att det inte är lika med detta är min variant.


Nu har jag börjat virka på nästa klänning.

Den blir i det nougat bruna garnet som jag skickade efter.

Har börjat men inte kommit så långt ännu men men jag skyndar långsamt.

Få se hur det ser ut imorgon om jag kan fota det.

Tänker inte heller där följa mönstret helt utan göra så

den passar mig.

Känns bara skönt att ha ett mönster o följa med maskantal o.s.v


Näää nu skall jag återgå till min fåtölj och fortsätta

virka en stund till sedan lägger jag undan det.

Jag sitter inte o virkar vid tv för då blir det bara fel.

Och repa upp det är inte roligt.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards