~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Cina - 19 mars 2014 17:22

 

På förmiddagen såg det ut så här hos mig och nu är det dubbelt så mycket av den där hemska varan.

*bläääääääää* vad jag ogillar detta usch o fy.

Men det blir väl inte vår förrän detta skit kommit ner kan jag tro.


Vad har jag då pysslat med idag jo jag har naturligtvis virkat

Klart med det ena stycket på Sannas klänning.

KLICKBILDER

 

Nu har jag börjat med bakstycket så nu är det bara att virka på.

För efter detta så tror jag att jag ska virka en sådan här till mig.

 

Har iallafall skickat efter mönsteret idag.

Kan ju vara bra att ha ett om andan faller på vill säga.

Kanske är ett himla svår mönster att virka men men varför ska allt vara lätt.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards