~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Cina - 23 mars 2014 17:28

 

Idag får ni ta del av denna enormt vackra blomma.


Idag på fm åkte vi ut en liten sväng för att handla lie små saker.

Var upp på Zizzi och köpte mig en överdel den var på kampanj.

Sedan åkte vi till Patrik & Sari för att GRATTA Patrik som fyller

år imorgon o då tycket vi att det passade bra att åka idag.

TACK FÖR TÅRTA O KAFFE.


Sanna fick ju klänningen/tunikan o hon skulle ju ha den på sig omgående.

Jag ville ju oxå kolla om den passade, o det gjorde den.

KLICKBILDER

   

Så här fin vart hon, den lilla vita västen köpte jag till henne

för 3 år sedan o den använder hon ännu ;) och den passade

ju bra till denna klänning/tunika.


Nu kliar det i mina fingrar på att få börja på den nya

men jag lär ju som sagt vänta på mönstret tålamod det har jag inte ;)


Kallt ute idag fast solen sken, men det är väl den där

förbaskade blåsten som gör det så kallt.

Usch sitter o fryser just nu, kanske krypa upp i soffan

under en filt o vänta på FINALEN I FARMEN.

Tror att MARIA tar hem detta men hoppas gör jag på CORNELIA.

Jaja må bästa kvinna vinna.


Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards