~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Cina - 30 mars 2014 18:39

 
Så här fina blåsippor blommar nu i min lilla täppa.


Vart ute i min lilla täppa och kollar hur långt VÅREN har kommit.

Och vad jag kan se så har den kommit ganska så långt.

KLICKBILDER

      

      

Lite av varje som kommer upp kan jag se.

Vit och blå scilla, gullvivor, tröllhasselns hängen, häcken  och sist björnbärs

busken som jag inte vet vad jag ska göra med den växer så det knakar.

Men den får väl växa som den vill.


Idag på förmiddagen så kom jag på att jag hade en röd skinnjacka

i garderoben som jag inte har haft på 10-15 år för att den vart för liten.

Men jag tänkte att idag ska jag ta fram den och prova och visst den satt

perfekt kanske lite stor.

Denna jacka har jag ritat själv och så sydde dom upp den i Turkiet till mig.

Har även en lång kjol till den även den i rött.

Och året var nog  1996 och det är ju 18 år sedan så då förstår ni vilket

fint skinn det är i den lammnappa tror jag det är.

Det kanske man inte får säga eller!!???

Kan ju tycka att det är synd att den är röd men nu finns ju massa olika färger på skinnjackor.

 

Året 1997 sydde jag upp skinnjeans och lång skinnväst men det är i svart.

Kanske ska ta fram o prova det oxå.

Jaja nog om detta.


Idag har jag setat o virkat mest hela dagen.

Har nu  bara 6 varv kvar på sista stycket så

det ska jag virka imorgon och så virka ihop den

och se om det är något som jag kommer att använda.

Annars åker den iväg till loppis kanske.


Önskar er nu en fortsatt fin söndagskväll  



    

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards