~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Cina - 26 april 2014 19:37

 

Idag får ni mera blommor att titta på.

Dessa altaner skulle man ha.


Idag har jag virkat o virkat o virkat men nu så är

jag klar BARA ärmar som fattas nu.

Det var dryga varv på slutet kan jag säga.

Massa stolpar ska räkna dom i morgon.

Nu skall jag bara virka två ärmar men det går snabbt.

Jag har inte virkat sådan där krussidull kant runt om denna.

KLICKBILDER

     

Bild 1 och 2 där har jag inte virkat kanten runt om

som är två krussidull varv.

Men på bild 3 har jag virkat 2 varv från mitt huvud.

Vart riktigt bra om jag får säga det själv o det får man ju göra.

Sedan om det är något jag tar på mig det vet jag inte.

Ska köpa en grej o knäppa men, som jag kom på själv.

Ska bara hitta en sådan först så ska jag visa er.


Mina armar känns just nu väldigt tunga men men 

det ska bli klart en dag imorgon oxå.


Önskar er en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards