~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Cina - 7 maj 2014 17:29

 

Idag får ni lite rosor ;)


Idag har jag gjort klart min tunika men jag är inte alls nöjd.

Men det är jag aldrig spelar ingen roll vad det är jag gör.

Den vart inte bra tycker jag.

Imorgon ska jag dra ihop den i halsen lite kan jag se nu.

Varför är allting så urringat kan man undra.

KLICKBILD

 

Den vart såååå himla stor så jag fick virka en snodd

och trä i så man kan dra ihop den lite

och då vart den bättre.

Men som sagt ska virka in den i halsen.

Nu måste jag ju ha ett nytt arbete men funderar lite

på vad jag ska göra har ju garn till tre projekt så

det är igentligen bara att starta upp MEN MED VAD???

Kanske jag vet!!!!


Önskar er en fortsatt fin onsdagskväll i denna kalla regniga dag/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards