~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Cina - 9 maj 2014 16:18

 

Idag är jag generös och ger er en stor vas med rosor........


Ja nu har jag påbörjat mitt projekt.

Det blir en döskalle tröja.

Men tråkigt att virka galler men det går snabbt

och tar sig lite.

KLICKBILD

 

Skallen växer sakta men säkert fram som ni ser.

Färgen är äppelgrön kan man säga.


Nu har det regnat sedan i måndags och det är ju för tråkigt

tycker jag, ingen värme att tala om utan bara kallt, grått o blött.

Usch jag hoppas att efter detta så kommer värmen.

Fast man vet ju inte riktigt vad denna sommar har att ge.

Tur att man har en Turkiet resa att se fram emot.


Ikväll hejar jag på STEFFO han är den som lärt sig

att dansa i programet.

Benjamin kunde detta inna så det vore mer rättvist

om STEFFO fick vinna detta tycker jag.

Ja vi får se om några timmar.

LYCKA TILL STEFFO!!!!!!!


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards