~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Cina - 29 maj 2014 17:58

Ja imorse vid halv 10 kom Frasse hit jag skulle ha

honom då Patrik med flera skulle rigga förtältet

på husvagnen. 
Mamma Sari sov för hon hade jobbat natt och

Sanna var med ut till husvagnen.

Så Frasse och jag har haft en farmor & Frasse dag.

Vi var i lekparken i 1,5 tim så han fick leka lite.

KLICKBILDER

       

Härliga bilder vart det.

Gillar verkligen dom två sista, undrar vad han funderar på.


Sedan ville han hjälpa farmor virka.

 

OH tänka vad fort det gick han är duktigt den lille.

 


Han fick även göra denna tavla, det fick Sanna också göra 

när hon var liten.

 

Han fick själv välja färg/färger.


När vi kom in från lekparken var klockan halv 12

då grillade jag korv åt honom och han åt upp

två stycken med bröd.

 

Man blir hungrig när man är ute och leker.


Sedan kröp han upp i mitt knä efter maten

och där somnade han.

 

Men jag fick lägga honom i vårna säng för

jag orkade inte sitta med han.

Han sov mellan 13:15 - 14:30.


Då var det dags för lite fika då

smällde han i sig 6 kakor och lite loka.

Inann han åkte hem så hjälpte han mig skala potatis.


Nu har han åkt hem och jösses så tyst det vart.

Man saknar dom när man har dom en hel dag.


Hoppas han snart kommer tillbaks.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards