~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Cina - 13 juni 2014 18:30

    

Så här såg motorcykeln ut efter olyckan inte så mycket kvar av den.

Baka bakdelen som är hel.

Har idag vart ut och kollat våran bil o det var ingen

rolig syn ska jag säga.

På måndag kommer de och hämtar den för att

köra den till verkstaden.

KLICKBILDER

 

  

Sätet jag satt på sprack då krockkudden utlöste sig.

Hade han kört in i min dörr där jag satt så hade jag

nog legat på lasarettet idag.

Men han missade mig och dammade rakt in snett bakom

i andra dörren.

   

Ska ta lite bättre foton på måndag när bilen kommer ur garaget.



Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards