~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Cina - 2 juli 2014 19:47

 

Idag får ni titta på denna underbart vackra bild som fotograf Elena Shumilova har tagit.

Och det är oxå hennes barn som hon fotar.


Jaha nu har hela stan invaderad av raggarbilar igen åter dags för Power Meet.

Som vanligt finns det skrothögar och så finns det underbart vackra bilar.

Vi får se om vi ska gå ner o sätta oss eller hur det blir.

Beror oxå på vädret.


Idag har jag köpt mig en liten virkkorg.

Ja att ha virkningen i tyckte den var lite söt.

KLICKBILD

 

Så den kan man ju bära med sig vart man än ska.


Ett riktigt åskväder har dundrat förbi här på eftermiddagen.

Usch det är ingen höjdare.

Men nu förstår jag varför jag har haft huvudvärk hela dagen.


Nu skall jag återgå till min virkning.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards