~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Cina - 12 juli 2014 18:14

 

Idag får ni titta på denna underbara bild.


Imorse var jag ut och vattna på lite i täppan.

Och då hade tomaterna börjat trilla av så några låg på marken.

Men nu mognar dom fort.

KLICKBILDER

 

Dessa plockade jag imorse och måste nog plocka lika många till ikväll.


 

Dessa tyckte jag var lite söta som siamesiska tvillingar

alltså sitter dom ihop ;)


Plockade oxå en handfull smultron.  



Sol och varmt o skönt fast inte lika varmt som det har vart.

Men det var kyligt imorse när jag satt ute o virkade.


Nu på eftermiddagen kom jag ihåg att jag hade köpt

en trav igår så jag tog fram den när Håkan satt o kollade

på tv och travet.

Och det vart ju mycket spännande.

Tyvärr föll jag på en spik annars hade det blivit massor

med pengar.

Nu vart det ju en bra slant ändå och jag känner mig  glad.

Vart ju 1 sexa och 17 femmor ;) ;) ;)

Tralla lalalala laaaaaaa.



Önskar er en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards