~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Cina - 18 september 2014 17:40

Ja idag fick Zizzi butiken på Erikslund ett besök av mig.

Det är ju något jippo på köpcentrat hela helgen.

Så jag var ju tvungen att titta in.

Och jag var den första i butiken idag och vart

bjuden på god frukost med bubbel som dom hade

mellan 10-12 idag.

Smakade mycket bra TUSEN TACK.

Ja vad handlade jag då joooo lite av varje faktiskt.

Bilderna får väl tala för sig själva.

KLICKBILDER

       

Och även denna som ser ut så här fram

 

och så här bak

 

Alltså bara spets på ryggen.


Sedan behöde jag en ny vinter jacka

så denna har jag nu skickat efter.

 

Men ska byta ut skinnet på luvan till riktigt skinn.

Ogillar verkligen detta skinn som sitter på.

Så jag ska sätta på ett sådan här skinn

 

Som finns att skicka efter på nätet 

och det har jag nu gjort så det ska bli spännande.

Vet att man inte ska ha äkta vara men i detta fall

såå är det ett måste för mig.

Så inget tjat om det TACK!


Soligt och fint idag men på morgonen

var det en enorm dimma som låg tät över hela bäckby.

Nu när solen går bort så är det lite ruggigt ute.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards