~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Cina - 10 oktober 2014 13:40

Jaha ja då var det fredag igen, veckorna går fort nu.

Idag har jag köpt mig en ny resväska då den jag har 

är himla tung UTAN innehåll.

Den väger 7 kg utan packning.

Så idag inhandlade jag denna lättviktsväska med

4 hjul som är ett måste för mig.

KLICKBILDER

 

Det var ju rea. 

Nedsatt med 500:- och det var ju bra.


Igår virkade jag klart en av gubben toffla.

 

Ja skaftet vart lite högre än på bilden.

Nu är det bara en kvar men den tar jag och virkar ikväll.


Idag är det sol här men ack så kallt det blåser.

Igår kväll var det en sådan dimma ute så man såg

inte ens fram till höghuset.


Hoppas ni har/får en fin fredag   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards