~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Cina - 11 januari 2015 11:47

Ja nu måste jag nog ta mig i kragen och börja blogga igen.

Vart ett långt uppehåll, längre än jag trodde.

Men kände att jag hade inget att skirva om till slut.

Fast nu ska jag göra ett nytt försöka att komma  igång igen.

Julen och Nyåret har vart bra inga stora ovationer.

Har nog mest handarbetat ett tag nu har blivit ganska så mycket nu på 

sistonde. 

Tänkte visa lite som jag gjort om intresset finns.

 

En tröja till Frasse typ fiskar tröja.


 

En road trip scal som jag gett bort.


 

En road trip scal till Karin.


 

En poncho till mig men som jag gav en vän.


 

En kofta till Sanna som hon fick i julklapp.


 

En åkpåse eller vad man nu kallar det 

till Elvira, Saris goda väns lilla flicka.


 

En liten klänning bara så där utan mönster

Även den till Lilla Elvira.


 

En tröja till Frasse som jag började på i fredags

eftermiddag och som vart klar igårkväll.

Vart inte nöjd med v-ringet men gjort som

det står i mönstret :(


 

Denna ska jag nu sticka till min vän Karin.

Väntar bara på garnet eller garn det känns som

om det är remsor (ribbon XL)

Men det kommer nog i veckan.


Ja detta var lite av vad jag har pysslat med.


Sedan har det vart lite skit runt om (sjukdomar) 

och erlände men det håller nu på att räta till sig för de

drabbade.

Fast det tar lång tid att rehabilitera sig och komma igen.

Men de kommer fixa detta det vet jag.


Idag hade jag ställt in mig på en spännande dag,

men så vart det inte så känner mig lite besviken.

Men det går över.

Imorgon ska jag ut med min granne på roligheter.


Nu önskar jag Er en fortsatt fin söndag i detta snöoväder och blåst.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards