~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Cina - 9 februari 2015 15:46

Igår var jag vi ut till Framnäs i ett ärende.

Och då passade vi på att åka ner till mälaren 

och där tog jag dessa foton.

Och det får tala för sig själva.

Kallt blåste det kan jag säga.

KLICKBILDER

                                   





Idag börjar min bästa vän men strålning nummer 1 av 15.

Så nu blickar vi framåt och väntar in VÅREN för till

MARS är du klar.

Känns skönt att hon äntligen fått börjat på detta.

Så nu kan det bara bli bättre   



Solen har tittat fram idag och jösses vad

snön smälter undan.

Har vart ute och cyklat och det gick bra både

fram och åter till ICA.


Har inte så mycket att skriva om igentligen.

Eller det kanske jag har men kanske inte vill

publicera allt just nu.

Men jag tänker på ER varje dag.

Och hoppas att allt ska fixa sig till det bästa.


Önskar er alla en fortsatt fin måndag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards