~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Cina - 24 december 2015 11:02

Ja idag är det då Julafton och vi har en grön sådan i år.

Men det gör inte mig något.

Den vita snön kan få vara för mig.


Öppnade en julklapp nu på förmiddagen som jag

fått av min granne Cattha.

KLICKBILDER

 

Detta är målarbok för vuxna och gissa om jag ska börja

måla imorgon.


Hade själv köpt en till mig i julklapp

 

Så nu har jag 200 bilder som jag kan måla

tror verkligen detta är balsam för själen.

Tror att många stressade människor skulle behöva

sätta sig i stilla ro och måla lite.

Har ni inte köpt en så gör det.


Nu önskar jag er en God Jul   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards