~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Cina - 1 januari 2016 17:10

Ja inte satt jag uppe till 00:00 igårkväll inte.

Nääää detta med Nyår har man kommit ifrån det var annat förr

när man var ung.

Jag hörde iallafall alla dessa jävla raketer och häxpipor

och jag tycker det är slöseri med pengar och det

är synd om alla djur både tama och vild.

Våra katter var jättre rädda för smällare de kröp efter

golvet eller sprang o gömde sig någonstans.

Ja ja nog om det.


Vad gör man då en sådan här himla tråkig dag.

Ja jag satte mig och måla en stund men nu är det 

mörkt och jag tycker det känns bättre för ögonen 

att måla i dagsljus.

Så denna är inte klar ännu men det blir imorgon.

KLICKBILD

 

Ska väl vara en nyponros och nypon om jag kan se rätt.

Men attans att man inte har så mycket färger, men men det

kommer väl någon gång på posten.

Jag har bara fjärilarna kvar, är jag nöjd......nääääää

så är det väl alltid med mig......aldrig nöjd.

Men som sagt det får duga.


Ohhh  vad jag längtar tills det blir vanlig vardag igen.

Detta med helg mitt i veckan är inte min grej.

Jag tappar bort vad det är för dagar.

Ja kanske är det åldern vad vet jag.

Men hur som haver så hoppas jag ni haft

ett bra Nyårsfirande.


Önskar er alla en fortsatt fin Nyårsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards