~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Om man hade en annan kroppsform........

Av Cina - 23 februari 2016 14:59

Ohhhh tänk om man hade en annan kroppsform 

då skulle jag lätt kunna köpa en ROCKABILLY klänning.

Men nu har jag inte det så då får man bara titta och önska.

KLICKBILD

 

Hittade denna skönhet på nätet idag.

Inte alls dyr utan medelmåttigt.

Tänk att ha en liten svart bolero utan på.

Ja nu är det ju "skallar" i tyget och vissa tycker inte om dessa.

Men jag har börjat gilla det mer och mer.

Så mig gör det inget.

Ja och för tillfället så fanns inte klänningen i lager.

För då hade jag KANSKE skickat eter den.

Jag är ju rund om ändan sedan tidigare o hur ska

då ändan bli i en sådan här klänning det undrar jag.

Men vem ska bry sig om min ända hahahaaaaa.


Nu har våran diskmaskin gett upp totalt så 

nu får den åka ut på tippen.

Vi har haft den länge och gav 300:- för den då

och det kan vara 10 år sedan ganska så precis.

Tror att den var ganska ny när vi köpte den.

Kommer verkligen att sakna den.

Men men inget håller för evigt.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdags em/kväll   


 
 
Ingen bild

Karin

23 februari 2016 15:19

Å varför skulle du inte kunna ha en sån klänning????Klart du kan !!!! Du är definitivt inte rund om baken...det är bara ditt huvud som inte följt med att du gått ner massor i vikt. Skicka efter o testa!
Tur att det finns nya diskmaskiner i affären :) Jag tycker det är bra med diskmaskin på jobbet MEN sååå tråkigt at plocka ur.
Nej nu väntar tvättmaskinen på mej att bli bytt från ren till smutsig tvätt. Ha d/kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards