~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2016

Förbannade skit......

Av Cina - 25 februari 2016 13:00

Ja nu är jag riktigt förbannda och arg.

Vi köpte ju en ny diskmaskin här om dagen

och den skulle komma idag.

Och visst det gjorde den ju men vafan den är ju helt bulig.

Vi tog hemtranssport för ingen av oss orkar bära den

och inte får vi in den i bilen heller.

Killen kom med den vi 11 tiden idag och glada i hågen

så packade vi upp den.

Och vad ser vi joooooo detta

KLICKBILDER

     

Hur kul är detta då på en skal från 1-10 fyfan säger jag bara.

Killen måste ha tappat den eller annars skadats i transporten

vad vet jag.

Ringde iallafall upp netonnet där den är köpt och de skulle skicka en ny.

Och hon hoppades att jag skulle få den imorgon.

Jaaaa det hoppas jag sa jag då.

Sedan är det då upp till posten att hämta denna och det

kunde ta upp till 1,5 v innan jag skulle höra något ifrån dem.

Ja sa ja då får dom allt komma och hämta den.

Så nu står den på köksgolvet och tar upp plats.

Känner mig sur och grinig just nu.

Tänker heller inte betala ett öre innan jag får en ny maskin.

Såååå här ska den se ut när den kommer nästa gång.

 


Allt känns himla motigt nu, beställde ju även garn i tisdags

och enligt beställningen fanns garnet hemma men nu fått besked

att färgen jag valt var slut men väntas komma hem.

Ja det är väl bara att vänta på det oxå då.....*grrrrrrr*

Åkte ner till garnaffär o köpte stickor o tänkte att

de kanske har det garnet men inte tok hade dom det.

Vad är det som ska gå emot mig nästa gång tro.


Ingen bra dag idag känner jag.

Har även himla ont i en handled inte vet jag vad som hänt

med den heller.

Med andra ord en JÄVLA SKITDAG


Önskar er alla en fortsatt fin torsdag em/kväll   

 
 
Ingen bild

Karin

25 februari 2016 15:49

F-n va tråkigt med diskmaskinen. Nästa öppnar du medans leverantören står kvar!
Idag har jag varit kontorsråtta :-) va kul o gå till jobbet o vara snyggklädd. Ja snygg o snygg men iaf lite mer än arbetsklädd.
Ikväll ska jag på gammeldanskurs.Hoppas din kväll blir bättre än dagen/kraaam

 
Lillis

Lillis

25 februari 2016 18:37

Förstår att du är arg och besviken. Synd att du inte fått garnet.
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Catths

25 februari 2016 18:55

Men fy va jobbigt så tråkigt ibland är allt bara skit

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards