~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Cina - 8 mars 2016 09:30

Ja nu har det gått några dagar sedan jag skrev något i bloggen.

Har hunnit vara på kryssning med Brolle som var något fantastiskt.

Vilken kille han är.

KLICKBILDER

   

Två bilder kan jag väl kosta på mig att bjuda er på.

Inte den bästa kvaliten kanske men men håll tillgodo ändå.

Denna gång var det mycket fylla på båten och fulla damer

är nog det värsta jag vet usch och fy hur de beter sig.

Ja karlarna är iinte ett dugg bättre.

Där spriten går in går vettet ut är nog ett ganska så bra ordspråk.

Mitt resesällskap fick förhinder så min vän Karin fick hoppa in

och hänga på och det var väl tur för hon hade semester.

Så nu är denna resa till ända.


Tråkigt att denna hemska snön kom igår.

Vill absolut ha VÅR nu så man slipper dessa vinter kläder och stövlar.


Har börjat på min långkofta och kommit en bit på väg.

Ska fota så får ni se i ett annan inlägg längre fram.


Önskar Er en trevlig tisdag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards