~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Cina - 4 april 2016 17:14

Ja idag vart det en bakdag här hemma.

Jag bakade rågkakor idag.

Smakade precis som när man var barn.

Vart 8 st stora kakor.

KLICKBILDER

 

De vart sprickor i bröden varför det vet jag inte.

Men det är inget skådebröd utan dom ska ju ätas upp.


Sedan under Påska helgen så skickade jag efter ett

par indianstövlar från Danmark för endast 118:- svenska kronor.

Mycket billigt tycker jag.

Var och hämtade ut dom idag när jag fick lappen.

 

Jaaaa nu gäller det ju att gå ut dom lite lite trånga

över vristen men som sagt det går man väl ut.

Snyggt till allt kan jag tycka.

Ja gillar ju fransar o bling bling.


Ingen sol idag utan bara grått och trist ute.

Kommer nog ingen sol förrän till helgen vad jag förstår.


Imorgon har Lilla Pappa vart borta i 2 år.

Tänk vad tiden springer på.


På onsdag fyller min kära bror 50 år

men han tar sin fru och åker till Kap Verde på torsdag.

Så vi får fira honom när han kommer tillbaks.

Ska berätta sedan vad vi har köpt i present till honom.

För han kan ju gå in o läsa här och då är det ju inte

så roligt om han redan vet vad han får.

Men lite spännande är det allt hoppas jag han tycker.   


Nu önskar jag Er en fortsatt fin måndagskväll   



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards