~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen.

Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag.

Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord.

Man måste upp leva detta tyvärr.

Men lite bilder ska ni få ta dela av här och nu.

Vi var 14 personer och av det var det 4 killar.

En kille kom från Västerås en annan från Nyköping o en från Skövde

och den sista från Stockholm.

Tjejerna kom de flesta från Västerås men även från Avesta, Hedemora och Strängnäs.

Vi var ett mycket härligt gäng.

KLICKBILDER (klicka på bilden så blir den stor)


     

Här steker vi lax under jord.


 

3 sådana tipisar fick vi bygga själva


 

Eldstaden som brann hela tiden.


 

Vacker var det runt om oss.


 

Våran lärare Fredrik har gjort eld med pinnar enbart.


 

Här sitter Lotta och och försöker få eld.


         

Här är vi alla som vart med denna helg.


 

Cermoni över dessa trummor som skulle invigas.


 

Seda slutar jag med denna bild på ett av mina 1000 knott och myggbett.

Har dessa över hela kroppen ska jag tillägga.

Men men det går väl över.

Hur som helst så skulle jag inte vilja ha denna helg ogjord för

den har vart helt FANTASTISK.

Såååå många nya vänner man fått   

Som har samma intresse som jag.


Ja med dessa bilder så säger jag ha en fin kväll   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards