~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Foppatoffel eller ej

Av Cina - 23 juli 2007 20:53

Ja alla har väl både sett och hört allt om denna foppatoffel.

På sjukhusen är dom förbjudna för att personalen gav ifrån sig elektriska stötar och det var ju INTE alls så bra.

Synd tycker jag att det vart den effekten.

För dessa tofflor är underbart lätta och sköna att gå i så jag förstår att vårdpersonalen använde dom.De sviktar ju i skon när man går, måste vara bra för ben och fötter, för folk som står o går mycket. Den är ju också lätt att göra rent från allt smuts man går i på sjukhusen. Det är ju bara att kasta in dom i tvättmaskinen eller diskmaskinen om man så vill.

Och jag kommer ihåg när dom kom förra året. Och jag tyckte det var hemskt fula. Min sonhustru skulle köpa ett par och jag sa inte tusan skall du väl köpa så där fula skor att ha på jobbet. Jo det skall jag sa hon.

Och nu förstår jag henne. Hon jobbar ju på förlossningen och där kan det ju vara mycket spring. Men lyckan varade ju inte så länge för personalen.


Och varför började jag tala om dessa foppatoffler då......jo min son o sonhustru har vart på Öland 1 vecka och dom köpte ett par till mig som ni ser ovan. Och dom är verkligen sköna men INTE snygga men det bryr jag mig inte om för jag har sådana problem med mina fötter. Hittar aldrig något att ha på fötterna jag brukar säga att jag har "kalle anka fötter" då förstår ni hur dana mina fötter ser ut.....hahahaha

Men nu är jag iallafall ägare till ett par foppatofflor med smycken på.

Tänk att det fanns smycken att sätta ner i hålen. Ja tänk vad dom hittar på. Men en kul grej, är ju precis som mobilsmycken.

Men som sagt DEN FULASTE TOFFEL SOM FINNS!!!

 
 
Linda

Linda

23 juli 2007 21:11

Håller med att skorna är inte snygga, men ack så sköna att gå i. Är ägare till ett par gula och håller med de är jättesköna.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2007 22:28

jaha, en till med foppiszzar på fötterna, snart är det bara jag som ratar dom, tycker också att dom är skitfula, men börjar dom smycka ut dom så kanske dom blir fina (bättre) med tiden. Tur att jag tar det med ro tills vidare, kanske dom skrikiga färgerna också kommer att förändras. Å andra sidan så har jag inga problemfötter heller, så varför köpa sådana ? Blir dom vackrare i sitt utförande då slår jag till !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

23 juli 2007 22:59

Helt rätt, fula som bara den. Har inte ens fått för mig att prova några. ÄNNU!! Men man är väl inte sämre människa än man kan ändra sig. Kanske..

http://ekoxenskennel

 
Ingen bild

cattha

24 juli 2007 10:05

ps jättesköna ju jag provat
o fin färg

 
Ingen bild

Sari

25 juli 2007 08:43

Hoppas att skorna e bra??!! Kram sonhustrun...=)

 
PS

PS

1 augusti 2007 00:14

Hmm. då är du nog inte intresserad av min nya sajt: www.stoppatofflorna.nu ...

http://www.stoppatofflorna.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards