~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 juni 2016

Sommar och sol......

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt.

Som man har längtat efter detta.

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist.

Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel.

Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare.

KLICKBILDER

 

En kaffe planta och en himla söt rökelsehållare   

Sedan fick jag en trollstav av en kille som heter Mattias

och jag vart så förvånad och verkligen glad över den.

Han är inte deltagare i cirkeln.

TACK SNÄLLA   


I veckan har jag vart i bakar tagen lite så där smått.

Slut på fikabrödet på Lyktan så då måste man baka lite nytt.

   

Lite vanliga bullar och kärleksmums.


Här om veckan så köpte jag mig en ny väska (ja jag är nog väskoman)

men jag älskar väskor.

 

Tyckte den passade mig billigt och bra 100:-


Hittade recept på en hallonpaj som jag tyckte såg så god ut

så den var jag tvungen att prova.

Men nääääää var ingen höjdare så den åkte i soppåsen

 

Så nu vet jag att jag inte ska baka den något mer.

Man måste ju testa om det är gott det man hittar.


Önskar Er alla en fortsatt fin Lördag     



 
 
Lillis

Lillis

4 juni 2016 18:23

Visst är det skönt att värmen kommit.
Vilka fina presenter ni fick. Snygg väska du köpt.
Vad du bakar och står i.
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

4 juni 2016 18:45

Händer mycke spännande för dej nu....jättekul att du får göra det du vill hålla på med.
Är väskan möjligen från Ali? Snygg o billig i vilket fall som helst.
Är du säker på att hallonpajen inte var god? Du brukar ju vara så kritisk mot dej själv så det är bättre att andra får avgöra den saken :-)
Ha d fortsatt bra/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Av Cina - 21 maj 2016 19:40

Ja idag var det invigning av Lyktan.   Tusen tacka alla som kom och för massa fina blommor och smågodis. KLICKBILDER             Hoppas att ni kan få en uppfattning på hur fint och fridfullt vi har det.   Har även fått träffa en...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards