~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under maj 2015

Av Cina - 29 maj 2015 17:21

Ja idag får det bli ett inlägg iallafall.

Ingen värme har vi och våren/sommaren vart är den tro.

Tur att man har 14 dagar i Side att se fram emot.


Har inte ens planterat blommor i blomlådorna ännu.

Det brukar jag göra till morsdag men det återstår att se vad

det blir för väder.

Men tomater det har jag iallafall.

KLICKBILDER

   

Har redan skördat 20 st och dom är så himla goda.


Änglatrumpeter har jag oxå 5 st olika.

Har köpt skott av en vän och nu har jag drivit upp dom

inne och idag fick dom komma ut på

altanen då det är varmt och skönt där och en fördel

är att det inte blåser och regnar på dom.

KLICKBILDER

     

Ska bli spännande o se om de blommar i år eller hur de tänker göra.


Nu i helgen har vi marknad här på rocklunda

men jag var ner en liten sväng nu på eftermiddagen.

Men fytusan vad det blåste där, dom fick stå och hålla

i sina tak och bord.

Men fick iallafall ta på det jag skulle ha.

Vad skulle jag då ha......jo "häx/turk byxor" eller haremsbyxor som

det så vackert heter.

Om de är vackra det vet jag inte men sköna är dom att ha på sig.

Blir bra när jag ska ut och "häxa" runt sedan.

KLICKBILD

 

Nu är inte detta mina utan visar bara en bild på hur 

de ser ut men häng mellan benen ;)


Sedan när jag ska vara aceptabel så får jag sätta på mig

denna fina sommar klänning som jag vunnit på en auktion (ny)

KLICKBILD

 

Finns en tjej som har auktioner på facebook på nya kläder 

för oss lite storvuxna och dom är riktigt fina.

Så jag är nöjd med denna.

Kommer att få följa med till Turkiet i höst.


Nu önskar jag er en fortsatt bra fredagskväll  







Av Cina - 10 maj 2015 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards