~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

I det närmaste klart......

Av Cina - 5 maj 2016 15:06

Ja ha ja nu har Anna, Anita och jag hållt på sedan i fredags

med att få fint på Lyktan.

Mycket som ska fixas o donas med.

Men nu är vi i det närmaste klara ska in lite mer saker.

Det är och blir så himla fint.

Ett litet smakprov kommer här.

KLICKBILD

 

Ska upp med lite tavlor oxå.

Detta är mellanrummet som ni ser på denna bild.

Och det är det enda jag visar då ni som är nyfikna

får komma på invigningen den 21/5 mellan 10:00 - 17:00

Annars får ni komma på seansen som vi ska ha den 12/5  18:00 - 20:30


Imorgon ska jag ladda upp inför helgen lördag/söndag som blir hur spännande som helst.

Ja ska göra något som jag bara drömt om ganska så länge och som nu

blir verklighet och det är sååååå himla spännande.

Ska berätta senare vad detta handlar om.


Söndag kväll är det cirkel igen och den börja lida mot

sitt slut, vi har avslutning den 29/5 men återkommer under hösten.


Tänk att våren/sommaren äntligen har kommit såååå

underbart härligt att solen skiner.

Bara att tanka på massor med energier.

För det kommer att behövas framöver då mycket kommer att hända.


Önskar er alla en fortsatt fin dag     


 
 
Lillis

Lillis

5 maj 2016 16:23

Ni kommer att få kanonfint, synd att jag inte kan komma på invigningen, men det får bli en annan gång.
Så skönt att värmen kommit
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Agge

5 maj 2016 17:12

Ska bli så spännande att se hur fint ni har det och få höra om era planer...Och Carina det ska bli så härligt att träffa dig i verkliga livet o inte bara ute på nätet ...vi har ju haft kontakt ända sen vi hade våra hemsidor. Och vi bor ju nästan grannar
Kram

 
Ingen bild

Karrin

7 maj 2016 01:38

Va fint ni fått det i er lokal. Så tokigt att inget av datumen passar mej denna gång. Men det blir fler tillfällen.
Lycka till med det du ska göra i helgen! Det kommer att gå såå bra <3 /kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards