~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Onsdag igen!!!!

Av Cina - 13 maj 2009 18:04

Jaha vad har jag gjort idag då.......jo jag har dammsugit o torkat golv och tvättat mattorna och sedan har jag lagat mat. Tagit bort maskrosor i gräsmattan och det är ju ett evigt arbete.  Inte legat på latsidan alls idag..=))


Sedan var jag ut och fotade vårat fina hängkaragan träd. Bild kommer här!

Det har inte börjat blomma ännu men det är mycket knopp i det!

Tycker att det är såååå vackert med denna mustigt gröna färgen.


Sedan har jag ju små tulpaner som jag visade tidigare och nu blommor dom små små röda. Fotot nedan!

Dom är så himla söta där dom står. Skall sätta lite flera till hösten.


Dagen har vart solig men det blåser ju lite kallt tycker jag.

Men jag har blivit så himla frusen av mig.



Har inte haft så stora funderingar över mötet som jag var på igår.

 Utan jag tar det för vad det är så får vi se.

Var ju förberedd på detta så det kom ju inte som en överraskning precis.

Som jag skrev i går så skall jag ta vara på sommaren o semestern och sedan ta tag i det som ska göras.


Tack alla för era fina kommentarer i inlägget från igår.



Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fina onsdagkväll.



 
 
Ruth

Ruth

13 maj 2009 21:55

Ja vårens prakt är fantastisk, man kan fota hur mycket som sjutton. Har fotat lite i dags också, får lägga ut lite då och då :-)
Skönt att du inte går och bygger på dig från mötet i går, utan kan släppa det. Så duktig du har varit i dag.
Jag har suttit mycket av min tid med att uppdatera hemsidor för andra, det är mycket nu på vårkanten med parningar och valpningar, det är ju kennelsidor jag gör.
Ett vackert träd har du fotat, och söta små tullipper.
Kram gumman !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

13 maj 2009 22:36

Hej där vännen,
ja du har då inte legat på latsidan alls,ska jag säja,

jag har haft ett bra pass,mkt spring o svullen på klumpen,men det har gått bra,
imorron kör vi igen,kl 08.00,

tack för tipsen på förrätter,
vi får se vad det blir,

sov gott,
kramisar från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

13 maj 2009 22:54

Vilka fina bilder du tagit, njut nu av våren och sommaren och tänk inte på det mötet det ordnar sig skall du se

http://prilyckans

 
E-K

E-K

13 maj 2009 23:47

Maskrosor, egentligen är dom ju så väldigt fina, gult är ju en glad färg men inte vill jag heller ha dom i gräsmattan. Jag är inte så flitig som du, jag niper av blommorna innan de blivit en fröboll för att förhindra alltför stor spridning, det är vad jag gitter. :)
Godnatt

http://www.steeperz.com

 
Marianne

Marianne

14 maj 2009 01:10

Härliga foton på dina växter. Jag plockar aldrig bort maskrosor för jag tycker de är vackra. Tur nog så är våra närmaste grannar två betande hästar och de har inget emot maskrosor. Tur vi inte bor i ett villasamhälle för då hade man nog inte varit i nåder med en maskrosodling på tomten.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

14 maj 2009 06:59

Oj,vad du hållit på. Vad fint trädet är förstår att det är vackert när det står i blomm,tulpanerna var jättesöta
Ha en fin dag
Kramen

http://danslillis

 
Christel

Christel

14 maj 2009 07:26

Duktig du varit och vilken energi.Då kan du bara ta det lugnt imorgon (idag),och bara vara och göra sådant du har lust till.Jättesöta tulpaner och vilket häftigt träd,skall bli roligt att få det när det blommar.
Kramen
Christel

http://Tantans

 
Ingen bild

cattha

14 maj 2009 08:52

vad du varit flitig.jag också plockat maskrosor men de har säkert kommit nya idag igen
ha de bra cattha

 
Monica

Monica

14 maj 2009 15:56

Jättefint träd och vilken fin grön färg på bladen. Maskrosorna har vi nog lyckats få bort, men det har varit ett evigt plockande under många år.Söta tulpaner...kul med blommor.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards