~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under december 2007

Av Cina - 31 december 2007 10:30

Nu passar jag på att önska alla mina bloggläsare ett

RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2008.

Och hoppas att vi fortsätter blogga 2008 som aldrig förr.

Alla mina vänner här har vart ett jätte stort stöd för mig under 2007.

Är så skönt att man kan skriva om både sorg och glädje.

TACK FÖR ATT NI FINNS!!

Av Cina - 30 december 2007 14:28

Fick för mig idag att vi skulle åka ut till Hälla köpcentrum för jag hade tänkt få ta på ett par innebyxor typ mysbyxor. Och jag säger bara fyfan så mycket folk o dom är fasen inte kloka de river o sliter o alla plagg ligger i en enda hög på golvet. Hur tusan ska man då kunna hitta något. Om det åker av galjen när man tittar så kan man väl förtusan hänga upp det igen nääää då låter folk det bara ligga på golvet o så går man vidare. Tycker att detta är skamligt, är det så att butiksbiträdena ska gå o plocka upp efter alla som gör så här. Nääääää det tycker inte jag, men det kanske är jag som överreagerar. Näää jag kunde inte se detta utan gick in i en annan affär o tusan tror ni inte det var likadant i den affären oxå. Alla affärer såg likadana ut alla kläder låg under ställningarna. Och så skitigt det är ute så måste ju dessa kläder oxå bli skitiga. Folk trampar ju på det. Usch säger jag bara. Men jag hittade ett par byxor som INTE låg på golvet o som inte var rea på så dom tog jag o sedan rusade jag ut från denna hemska syn.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och varva ner lite...*puh*

Nu har jag gnällt igen men måste få ur mig allt. FÖRLÅT!!!!!



Av Cina - 29 december 2007 21:16

Idag på em åkte vi ut till Skultuna för att ta en fika hos sonen o sonhustrun. Dom har sina helgbarn denna helg. Gubben o Patrik, Sari, Natalie och Sebastian började spela Nintendo Wii och jag skrattade så jag höll på att pinka på mig. De jobbade med hela kroppen det spelade bowling, golf, tennis och boxning. Ja det var riktigt kul att se att dom hade kul. De viftade med både armar och ben. Ja det va en syn för gudarna. Men dom hade roligt. Sedan så vart vi bjudna på mat, köttgryta och potatis det var jätte gott....TACK FÖR MATEN. Ja så efter maten så började dom spela igen så jag fick dra gubben därifrån kl 18:30....hahaha

Så imorgon kan han väl inte röra varen ben eller armar och han har ju ont sedan tidigare.Jaja han får skylla sig själv. Men vi hade en trevlig eftermiddag!

Av Cina - 29 december 2007 13:10

på detta skitväder. Nu är det snart mörkt här hos mig. Regnar gör det oxå.

Näää detta får snart ta slut. För detta gör ju att man blir deppad. Ska det vara vinter så ska det vara det o inte vår för det är +8 grader ute just nu.

Snön kommer väl i jan-feb o så ligger det kvar till maj nääää någon ordning får det allt bli på våra årstider.

Tänk när man var liten då var det vinter, vår, sommar o höst.

Och på vintern åkte man skridskor, pulka, skidor. De barn som idag är små  har ju knappast fått uppleva någon vinter.

Nej nu har jag klagat klart för idag.

Ha en fin dag o tänd ljus o mys alla mina bloggläsare.

MEN GLÖM EJ ATT SLÄCKA LJUSEN NÄR DU GÅR UT!!!!!


Av Cina - 28 december 2007 17:23

Fytusan vilken grå o mörkdag det vart idag. Och nu spöregnar det ute

och det är +7 grader ute. Nej vart är vintern som vi brukar ha, det är iallafall bättre än detta pissväder. Det var mörkt kl 14:00 idag, är ju inte klokt man får snart ha lyse på hela dagarna.


Ja vad har annars hänt idag då, jo vi tog o åkte till Hummelsta och köpte Nyårsgodis. Det finns en affär där som bara säljer godis och det finns allt. Så det vart något kilo att smaska på till Nyår. Våra vänner från Eskilstuna kommer och vi ska äta lite tillsammans. Vi har beställt mat i år. Det ska bli Exotisk planka med potatissallad o mimosasallad. Bild nedan.

Så behöver man inte handla så mycket annat. Utan det räcker med detta.


Sedan var vi en sväng till ÖB och köpte 6st Cider för 25:- billigt och bra, handlade lite annat oxå. Så de e vad vi har gjort idag.


 Ha en fin fredagskväll alla mina bloggläsare.


Av Cina - 27 december 2007 15:23

tid är det innan vi ska åka på semester....hahahaha

Av Cina - 26 december 2007 21:51

Ja idag har jag verkligen haft en tröttdag. Vaknade vi 9:30 o var jättepigg.

Vi åt frukost och så satt jag mig vid datorn o kallade alla mail. Och när kl var 13:00 så var jag så jätte trött så jag gick o la mig o lyssnade på boken och somnade ju av ett tag o det var skönt. Har ju vart jätte tråkigt väder hela dagen. Solen kom fram i 10 min sedan försvann den. Har fått ögon inflamation på vänster öga och det kliar så ini bomben. Men det går väl över snart hoppas jag.

ja imorogn är det vardag igen och det är skönt sedan är det Nyår och så är detta år till ända. Det har gått fort tycker jag!

Ha en fortsatt fin kväll!

Av Cina - 25 december 2007 21:52

Ja idag har man inte gjort många knop. Man har mest bara slappat och tagit dagen som den kom. Det enda jag har gjort så har jag laddat ner en bok till min mp3-spelare. Jag köpte på Adlibris och boken heter "Mig äger ingen". Så den ska jag börja lyssna på ikväll om jag inte kan sova. Inatt somnade jag inte förrän efter 4 vet fasen inte varför. Kanske fullmåne jag vet inte.

Maten idag bestod av potatis, köttbullar och brunabönor. Det fick faktiskt duga. Sedan gjorde jag ris ala malta för det tycker jag e såååå gott. Och det hör julen till tycker jag.


Önskar er alla bloggläsare en trevlig fortsättning på Julen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards