~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2009

Av Cina - 31 augusti 2009 20:16

Ja inte vet jag vad jag ska skriva om idag.......känner mig bara trött i kroppen och inte alls på humör. Har hållt på med datorn idag och det gick inte alls som jag hade tänkt mig.....så jag gav upp.

Molnigt nästan hela dagen regnet har hängt i luften hela dagen.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra kväll!

Av Cina - 30 augusti 2009 15:55

Ja visst vart det marknaden idag igen. Sari och Karin och jag åkte ner en stund. Jag handlade ytterligare 2 set med behå och trosa. Så nu har jag så jag klarar mig till nästa höstmarknad. Sedan vart det en kofta, jag äger inte en kofta och jag som stickat så många undrar vart dom finns. Men jag tror nog att dom finns i soperna någonstans tyvärr....ja sån e jag.

Ja och så vart det 2 par tights med bred spetts ner till och dom var jätte fina tyckte jag. Karin köpte ett par svart för 60:- och jag köpte ett par svart och ett par vita för 60:- men jag prutade det gjorde inte hon...=))

Man måste pruta med dessa knallar och det går när det är sista dagen.

Nu skall jag vis vad jag köpte idag.

Behå gul och trosa gul (tosa ej med på bilden)


Behå svart och grön och svart trosa


Svarta och vita tights


Och en grå kofta


*************************************

Solsken idag men det blåser som tusan ute.

Några fjuttiga regnstänk kom det.

Men jag har tvättat o hängt ut o det torkar snabbt.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin söndag!

Av Cina - 29 augusti 2009 17:04

 Ja då har man vart på marknaden. Tyvärr samma skit varje år. Men jag köpte mig 2 behåar och 2 par trosor för 200:-. Sedan vart det ju lite korva oxå, det är ju stadigt att man köper det, iallafall vi........


Sol och moln och blåst idag och för en stund sedan kom det en regnskur.

Imorgon skall jag följa med min väninna ner på marknaden för hon ville oxå köpa behå o trosor och så kommer även Sari ner o skall köp samma.

Lite svårt att förklara för folk vart

denna dam står i bland alla stånd som är.

Så jag köper nog mig ett set till men det får vi se imorgon.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördag

Av Cina - 29 augusti 2009 08:11

Tycker du att HÖSTEN är här nu???


Ja vad skönt.    22.2 %

Nej hoppas inte.    41.7 %

Kanske, men vill ha mer sommar    30.6 %

Kan inte svara på det.    5.6 %

Totalt har 36 personer röstat.
                                           Omröstningen startade 2009-08-02 11:48

Av Cina - 28 augusti 2009 11:50

Uppdatering för er som kommer ihåg att min sonhustru Sari gjorde en operation för att gå ner i vikt 2008

och undrar hur det gått för henne kan nu gå in i hennes blogg

http://frufiona.wordpress.com/ 

och kolla på bilder från FÖRR OCH NU!

Tror bilderna talar för sig själva.

 Fast jag tror hon blir glad om ni skriver en liten kommentar till henne.


*********************************************

Idag har vi ganska så soligt väder

Bra marknads väder, då vi har våran höst marknad på

Rocklunda denna helg.

Vet inte om jag ska gå ner det får vi se under helgen

vad jag har lust med.

Måste åka till pappa en dag i helgen oxå.


Ja nu har jag hämtat hem min nya dator

så nu blir det mycket som skall läggas över men jag

tror att jag väntar med det tills jag kommer

hem från Bulgarien känner inte för att börja

med det nu.

Man ska ju ha något i vinter o pyssla med oxå.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig fredag.


Av Cina - 27 augusti 2009 08:51

Så nu får ni hålla till godo med dessa foton.

Och jag tror dom talar för sig själva....


Verkar bli en fin och solig dag idag!

Av Cina - 26 augusti 2009 20:55

Här kommer en liten filmsnutt från gårdagens eftermiddags dans. Det är Jonas Näslund & Jive som spelar upp till dans. Den andra filmen som jag håller på att fixa till får ni se imorgon det tar lite tid att fixa till den.

Sari har filmat detta med min mobil. Den andra som kommer är bara foton som jag klippt ihop till en film.


Ha en fortsatt fin kväll!

Av Cina - 25 augusti 2009 21:05

Skepp o hoj nu är farmor hemma igen. Och hon känner sig som en riktigt gammal famor nu. Hon har haft en underbar kryssning med god musik, mat ,dryck och sällskap.....Tack Sari för ett fint dygn på havet....

Det var en underbar kväll igår varmt och skönt ute på däck. Och idag strålande sol på hemresan tänk att bättre kan det inte bli! Det får bli bilder från kryssningen imorgon för idag orkar jag inte. Man är lite sliten när man inte är van att vara bland sååå mycket folk.


Båten var fantastiskt fin på alla sätt och vis så nu får det blir Birka Paradise framöver.


Natti natti mina vänner!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards