~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 maj 2016

Lite från helgen som vart.....

Av Cina - 9 maj 2016 10:26

Ja nu var denna helg till ända och den har vart

helt underbar med massa trevliga människor.

Vet att ni r nyfikna vad jag har gjort.

Jag har börjat en kurs som går i Shamanens tecken.

I lördags var vi ute i skogen och lärde oss lite om

växter och hur man gör upp eld utan att ha varken sten eller tändstål 

han använde bara träpinne helt magiskt var det.

På eftermiddagen jobbade vi med energier m.m

I söndags var vi ute i skogen o plockade massa rötter

och kollade på olika träd, gräs.

Och hur man kan överleva utan att ha mat.

Vi kokade granris te, grillade olika rötter som

vi fick gräva upp med händerna eller med en pinne.

Sedan på eftermiddagen övade vi på energier igen typ

att göra sig av med dåliga energier o tanka på ny.

Äsch detta är himla svårt att förklara, ja jag kan faktiskt inte åter

berätta detta äventyr.

Men lite bilder kan ni få från i går.

KLICKBILDER

                 


Önskar er alla en fortsatt fin måndag njut av   

 
 
Ingen bild

Karin

9 maj 2016 11:30

Vilken spännande helg du haft :) Å vilken tur ni hade med vädret!
Själv jobbade jag i helgen...mycke utetid blev det ;)
Nu har jag tvättstugan och provar massa kläder i garderoben...har ju en del som ska läggas upp...du vet taxben :)
Ser fram emot vårat äventyr nästa vecka/kraam

 
Ingen bild

Agge

9 maj 2016 12:55

Spännande....🤗

 
Lillis

Lillis

9 maj 2016 16:24

Låter som du haft en trevlig och givande helg, och så många fina foton.
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards