~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Shit vilket väder det vart

Av Cina - 27 april 2012 18:16

Oj vilket väder det vart nyss här.

Åska, snö och regn, blåste virvelvindar så allt bara flög om kring

ute på altanen.

Men nu tror jag åskan har begett sig upp mot Sura.


Idag har jag vart och klippt mig hos bästa frissan i Västerås.

Har vart på Cut & Blow på Erikslunds köpcenter.

Och hon som klipper mig heter Joumana och är en frissa som jag

varmt kan rekommendera.

Jag har aldrig vart missnöjd med mitt hår sedan jag började gå där.

Förr var jag alltid missnöjd men jag har hittat frissan jag letat efter.


Sari och barnen var så snälla o kom och hämta mig då jag hade handlat mat.

Vi tog en sväng o kollade lite i affärerna innan hon körde hem mig.

Håkan mår inte så där himla bra.

Hans Dr ringde igår o sa att sänkan låg på 70 o det

är ju alldeles åt skogen för högt.

Så imorgon när det vankas trevligheter stannar han hemma.

Han hostar o mår allmänt kass.


Ni undrar säkert vad som ska hända imorgon.

Barnen Frans och Sanna ska få NAMN VÄLSIGNELSE i morgon.

Mer om detta imorgondagens inlägg.


Oh så sätter vi väl på oss dansskorna för en JIVE ikväll.




Nu önskar jag er alla en fortsatt fin fredag.  


 
 
annemon

annemon

27 april 2012 20:04

ja här händer det massor ser jag både trevligt och midre trevliga saker. Fint med namnvälsignelse till barnen.Hoppas Håkan kryar på sig snart.Ha en trevlig helg. dags att se Lets Dance nu.Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

27 april 2012 21:49

Va tråkigt att Håkan inte kan/orkar vara med i morgon.Blir säkert spännande för barnen.Har aldrig varit med på det,är det en präst el.vem som helst som välsignar?Ser fram emot din återberättelse.
Kom precis hem för att se Anton dansa...vilken kille!!
Ha det bra/kram

 
Bettan

Bettan

27 april 2012 23:22

ja blää vilket väder vi har haft idag. Hoppas att helgen har bättre väder i sina planer.
Skönt för din pappa att få vara hemma igen. Å visst är det som så att de som är utbildade för Alzheimers kan detta bättre än vanlig sjukvård.
Önskar dig en god natt. Massor av kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 april 2012 23:33

Trist att inte Håkan kan vara med i morgon, men denna influensan är seg att bli av med. Jag troooor att jag är lite bättre i dag, men kanske håller jag på att vänja mig vid att vara så här det 10-12 dagar sedan det började nu, hör fortfarande inte på ena örat.
Camilla H skulle åkt ut i kväll, men så typiskt när Svenska folket skall bestämma, då blir det orättvist.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 april 2012 07:00

Här hos mig så regnade det i går kväll.
Synd att Håkan inte kan följa med i dag.
Även jag tittade på Let's dance tyckte nog att det var fel par som åkte ut, men så här blir det när Svenska folket får rösta.
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 april 2012 09:19

Härligt att du är nöjd med frissan , och gött att du hittat en frisör du trivs hos! :)
Tråkigt att Håkan inte kan vara med!
Här var det också ett himla oväder igår, regn o åska och det gillar vi inte :/
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 april 2012 12:15

det är ju superbra att du är nöjd med din frissa :) stackars Håkan som är så sjuk :( hoppas att han snart blir bättre
vad spännande med namnvälsignelse :) visst var det fint på Let´s dance igår
kramar och en fin helg till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards