~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 maj 2016

Nu rullar veckorna på..........

Av Cina - 15 maj 2016 14:09

Ja nu rullar veckorna fort må jag säga.

Idag är det cirkel, onsdag ska jag ut på äventyr med Karin,

torsdag handla, fredag baka kakor och göra snittar, 

lördag invigning av Lyktan och söndag cirkel.

Så denna veckan kommer gå i en rasande fart.

Är ju såååå himla kul att en dröm som jag haft kunde bli sann.


Var in till min granne och stal lite rabarber så nu har jag bakat

en rabarberpaj lite surt o gott.

Tänkte servera vaniljglass o vaniljsås så kan man få välja vad man vill ha till.

Så detta blir cirkelns fika idag.

KLICKBILD

 

Hoppas bara att den inte är alltför sur.


Vad säger man om det dåliga vädret vi fick då.

Ja finns nog inte så mycket att säga tyvärr.

Bara vänta på att värmen kommer åter.

Idag är det 106 dagar kvar innan resan till Lefkas i Grekland blir av.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Har även idag beställt Swebuss till Stockholm fram och åter

när vi ska på Pride festivalen den 29-30 juli.

Jag har sååååå himla mycket att se fram emot och

jag är så lycklig för allt som just nu händer.


Önskar Er alla en fortsatt fin Pingsdag    



 
 
Lillis

Lillis

15 maj 2016 15:21

Visst går veckorna fort. Kul att du har lite saker att se framemot,en krydda på tillvaron. Så god pajen ser ut
Ha en trevlig kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 maj 2016 20:46

Mums va gott med rabarberpaj....fast den får inte vara för sur.
Usch ja va kallt det blev men värmen kommer väl åter (får vi hoppas)annars har vi ju Lefkas att se fram emot :). Vi börjar på onsdag med en liten roadtripp ;) Ses då/kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards