~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under januari 2009

Av Cina - 31 januari 2009 23:29

Har lagt ut en ny omröstning för er som är intresserade. Tyckte Let´s dance var en lämplig fråga. Så nu hoppas jag att ni röstar som ser detta program.

Nu är det sov dags för mig!

Natti natti

Av Cina - 31 januari 2009 23:18

Vilken kör tror du vinner KÖRSLAGET???

Robert Wells kör    50.5 %

Magnus Carlssons kör    5.4 %

Hanna Hedlunds kör    17.2 %

Nanne Grönvalls kör    3.2 %

Erik Segerstedts kör    19.4 %

Timo Räisänen    3.2 %

LaGaylia Frazier    1.1 %

Totalt har 93 personer röstat.


                             Omröstningen startade 2008-12-27 11:45


  GRATTIS HANNA!!!!
                      Du var bäst tycker jag av dom som var kvar.


                 Min favorit hade åkt ut för en tid sedan.

Av Cina - 31 januari 2009 15:12

Ja nu har jag satt fart på stickorna, riktigt roligt att sticka igen, men jag tar lite i taget för jag har ont i mina armar. Men inte värre än vanligt. Lite svårt att låta bli att sticka nu när jag äntligen fått garnet. Så här långt har jag kommit iallafall. Visst blir det fint eller vad tycker ni????


Hoppas alla mina bloggvänner har det gott en lördag som sådan!!!


Av Cina - 31 januari 2009 09:45

Det är endast genom att fösöka förstå andra som vi lär känna vårt eget hjärta.

Av Cina - 30 januari 2009 19:42

idag kom garnet och nu är det full fart på stickorna ska fota imorgon så får ni se. Blir nog jätte fin när den blir klar! Roligt att sticka något störr nu än bara pulsvärmare. Och helgen är ju räddad....hahahaha.


På em har jag var i Skultuna och bakat bullar till sonen han skall ha med sig till "sina tjejer" i laget imorgon. De har nu 2 hemma matcher så nu hoppas jag att de tar 6 poäng denna helg. Min son är ju materialare i ett elitserie lag i innebandy (damer) Rönnby Tigers heter dom.


Nu är det snart Let`s dance och det måste man ju se. Lite läskigt att det nu har vart lite olyckligt i truppen. Först Mojje med hjärtinfarkt och nu Magdalena med hjärnblödning. Nu får man ju hoppas att det inte blir något mer elände.


Jag stickar vidare...hahahahahahaha


Ha en fin fredagskväll alla mina bloggvänner och läsare.



Av Cina - 30 januari 2009 11:03

Ja idag blir det åter en rensning i mina länkar, det försvinner en del namn. De som ej skriver blogg kommer att tas bort. Som jag sagt tidigare så tar det så mycket tid att sitta och skriva i alla bloggar och min tid är oxå dyrbar. Hoppas att ni förstår det.

Av Cina - 30 januari 2009 11:00

Klicka för mer information om detta ordspråk! En blandning av beundran och medlidande är det bästa receptet för tillgivenhet.




Av Cina - 29 januari 2009 16:04

Inget jä**a garn idag heller nu blir jag snart tokig. Men jag har ringt dit och se säger att de har skickat det o att jag skall vänta tills imorgon. För dom har sänt det. De har sänd det som brev och då borde de ju kommit fram på dessa dagar. Det är 7 dagar imorgon sedan jag beställde det! Usch så arg jag är. Men men får jag det imorgon så har jag ju helgen räddad. Fast jag blir så sur när allt tar så lång tid. Ska försöka varva er mig nu.....=))


Idag har jag iallafall vart till banken och NU vet jag hur det funkar med internet banken. Var ju inte alls så svårt som jag trodde och inte hade jag låst dosan heller så det var bara att gå hem o kolla och kan ni tänka er jag kom in. Men jag har ej betalt några räkningar ännu, denna gång fick dom gå som vanligt. Men nästa månad så skall jag prova att betala oxå. Skall bli spännade och se om jag kan det då. Fast det hoppas jag väl att jag ska kunna.


Tänk att det är fortfarande ljust här hos mig fast klockan just nu är 16:10 är väl underbart att vi går mot ljusare tider eller hur!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin torsdag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards