~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Vad ska jag skriva idag.....

Av Cina - 12 maj 2012 17:55

Idag vet jag inte vad jag ska skriva om.

Händer inte så mycket här för tillfället.

Väder är ju inget roligt att tala om för det är ju upp o ner.

På måndag om det inte regnar ska jag utnyttja "RUT-AVDRAGET"

Med vad får ni veta då.

Känner mig lat men varken Håkan eller jag orkar just nu.

Jaja blir nog bra.

Sedan är det väl snart dags att sätta ut lite blommor i lådorna.

Men inte före morsdag det har jag som princip.

Idag la jag mig på soffan och skulle titta på

Göteborgs Varvet som dom visade.

Men va tusan jag somnade o sov 1 timma men vad gjorde det.

På förmiddagen skickade jag ut Håkan till ICA-MAXI och apoteket.

Medan han var borta så dammsög jag och bytte sängkläder.

Och satt på en maskin tvätt.

Skönt att få det undanstökat på engång.

Ja detta var lite från mig dag.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagakväll  




 
 
Malin

Malin

12 maj 2012 18:50

Önskar er en trevlig kväll!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ammi

Ammi

12 maj 2012 18:53

Vissa dagar ska man inte göra nånting!!Bara slappa o måååååå
Jag har heller inte gjort nånting idag,bara mått bra o vart trött(haha).

http://ammisen.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

12 maj 2012 21:01

De ser ut som ni haft en bra dag, måste ju inte alltid va så fullspäckat med saker för att man ska trivas.
Här har de inte hänt så mycket heller lite tvätt här me och ute har jag varit en del, skönt.
Ha en fin söndag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
annemon

annemon

12 maj 2012 21:51

Så är dagarna ibland men dom går ju ändå och det kan va skönt att få bara vara.
Ha de gott Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

13 maj 2012 00:46

Ja vädret varierar sig helt klart. Ändå är vi inne i mitten av maj månad. Då borde ju vädret vara stabilt kan man tycka. Hoppas att du ska få en fin dag imorgon. Massor av värmande kramar kan du ju i alla fall få =)
/Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 maj 2012 06:13

I bland händer det inte så mycket att skriva om.
Verkar nästan som vi får en fin dag
Ha en skön söndag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 maj 2012 10:28

Rutavdrag, det är nog inte så dumt, tror det blir fönsterputs du vill ha hjälp med, det är ett jobb som är drygt för trötta armar och trist är det också.
Här är det fortfarande för tidligt att köpa blommor för uteprydnad, det var frost även i natt, det vill lixom inte ge med sig när vädret klarnar. I dag skiner solen, hoppas det går att klippa gräset, för nytt regn skall det komma dagarna framöver och nu är det långt igen.
Hoppas ni har en fin söndag.
Kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 maj 2012 11:38

nu blev jag riktigt nyfiken :) vad ska ni nu ha gjort därhemma?
bamsekramar och hoppas att du har lika fint väder som jag har här

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards