~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Cina - 15 maj 2012 16:09

Så här kände jag mig imorse jag var ursinnig.

"RUT" skulle ju ringa igår om en annan tid.

Men inte tusan ringde hon.

Så imorse ringde jag till CAREMA CARE som

var företaget som jag anlitat och som jag INTE kommer att anlita något mera.

Talade om mitt ärende och hon lovade att "RUT" skulle ringa.

Och det gjorde hon men nu helt plötsligt hade hon ingen tid alls

att komma hit, men hon skulle ringa igen och som ni förstår så

har hon inte ringt ännu.

Men hennes CHEF har ringt o hon skällde jag på som bara den.

CHEFEN sa att så här fick det inte gå till och hon var lika upprörd som jag.

Så om "RUT" har sitt jobb kvar det vågar jag inte säga.

Men så ringde vi runt till olika företag och fick tag på en kille

som kom o kollade om han kunde åta sig jobbet och det gjorde han.

Fast han skulle göra klart där han höll på först.

Och han har heller inte kommit ännu.

Men han är tydligen på väg det tar tid för dom att klippa STORA HÄCKAR.

NUUUUUU kommer han *PUH SÅ SKÖNT*



Fick en kommentar av en MONIKA i förra inlägget som var ganska så spydig.

Jag har ej tagit bort den utan svarat henne.


Och efter detta så kommer jag att godkänna era kommentarer

innan ni ser dom vill inte slösa energi på elaka människor.

Utan dom får väl hållas.


Soligt idag och ganska så skönt ute.

Men imorgon kommer regnet igen sägs det.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag  


Ikväll tittar jag på outside på 5:an kl 20:00 verkar bli intressant ;)



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards