~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Idag har jag hämtat klänningen.

Av Cina - 15 maj 2013 17:17

 

Idag får ni titta på denna frusna ros.......



Ja igår fick jag ett sms att min klänning hade kommit men

jag hade vart ner till ICA 2 ggr på dagen så jag väntade med

att hämta den tills idag.

Var ju lite spänd över hur den skulle se ut och om jag kunde ha den.

Och den passade så bra, men jag fick skölja upp den för jag

kan inte sätta på mig nya kläder direkt är någon fobi jag har.

KLICKBILDER

 

Här hänger den iallafall på tork ute.

Den var oxå mycket skrynklig men nu luktar det gott

om den och inga skrynklor finns.

Och vet ni....jag tog och skickade efter den gröna oxå.

 

Dessa kommer bli mina favoriter i sommar om det blir varmt o skönt.

Men ett som är säkert de e att dom får hänga med till turkiet i augusti.

Dom kostar ju enbart 199:- styck o var hittar man så billiga klänningar

som är fina, för jag tycker att dessa är jättefina.


Ingen värme ute att tala om utan skitkallt ret ut sagt.

Solen har kommit o gått idag hela dagen.

Hoppas verkligen det blir lite behagligt under Pingsthelgen.

Och att det blir sol på måndag o tisdag när vi skall ut på havet

och gotta oss, skall bli sååå roligt och avkopplande.


Skulle behöva klippa gräset men jag orkar inte det idag

har ont i min högra arm, kanske är det bättre imorgon

så jag kan ta en sväng med gräsklipparen.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll  



 
 
Ingen bild

Hulda

15 maj 2013 17:45

De blir säkerligen sköna att ha i sommar Cina. Förståndigt att köpa den turkosa också eftersom du kände att den cerisa passade. Tummen upp - det gillar vi !!
Ha en bra dag trots att det är kallt.
Kram.

 
Ruth

Ruth

15 maj 2013 18:35

En vacker och frostig ros.
Du blir bara så fin i dina klänningar i sommar, lika bra att köpa båda när du blev så nöjd. Växlande väder här också med vidriga vindar, regn på morgonen nu 21* i skuggan. Rena sommarvärmen om det inte vore för vindarna, kanske måste det blåsa för att få hit värmen, vi får se det så.

Arne jobbar under dagarna så jag måste ta mig i kragen och klippa hundarnas gräsmatta så jag ser att plocka upp skiten så jag slipper trampa i det, blääää.

Ha en fin kväll/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

15 maj 2013 18:50

En mycket vacker frostig ros.
Bra beslut att även skicka efter turkosa klänningen, kommer att bli kanon i sommar. Just nu så är det en mycket vacker kväll här
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 maj 2013 21:44

Bra beslut!!Jättesnygga klänningar...vill också ha men jag hittar inte så snygga till så billigt pris;)
Ja vart har värmen tagit vägen?Hoppas den hittar hit dom närmaste dagarna.På lördag är det cruising o då är det ju lite trevligare om det är värme i luften.Vi får höras per telefon i helgen/kram

 
ansepanse

ansepanse

16 maj 2013 11:17

de är jättefina dina nya klänningar
här hos oss blev det varmt igår eftermiddag, riktigt skönt faktiskt
Sv: jo, det är förgätmigej, visst är de vackra :)
ha en fin dag nu - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

16 maj 2013 13:01

Åh vilken fin färg det var på den :) man såg mkt bättre nu än på bilden som fanns på internet! :) Förstår att dom kommer bli dina favoriter i sommarvärmen :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards