~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Cina - 6 maj 2013 17:34

 

Idag får ni denna vackra bild och titta på......känner mig som en fjäril idag   


Imorse vid 9 så tog jag buss nummer 15 ner på stan 

för att sedan byta till buss nummer 10 som tog mig ut

till Framnäs där jag hade en date med Rita innan 

hon åker hem imorgon.

Så nu har jag mina fjärilar med mera.

Gjorde inte ont alls idag.

Ni kan inte få se någon bild då jag har plasten kvar ännu.

Och det vart ingen bild tagen med min mobil.

Men den kommer ut om någon dag eller kanske imorgon.

Det tog 2,5 timmar idag.

När det  var klart så gick jag till busshållplatsen för att invänta

buss nummer 10 som skulle ta mig tillbaks in till stan.

Men när jag står där och väntar så kommer Anna och Rita i bilen

och Anna är så snäll så hon kör hem mig.

TACK ANNA!!!!

TACK RITA för denna gång ses snart igen.


Vi har haft en varm och härlig dag idag oxå.

Och himmel o pannkaka vad träden slår ut nu.

Björkarna har stora blad nästan nu.

Kastanjeträdet på min baksida har stora stor knoppar

som vilken dag som helst slår ut.

Vilken underbar tid vi har nu.

Jag är så glad att det äntligen kom.


Ikväll kollar vi på Biggest Loser eller hur!!!??


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards