~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Min nya AURAGRAF............

Av Cina - 1 mars 2009 16:30

Ja då var jag hemma igen detta tog hela dagen som vanligt när man är på denna mässa. Både Karin och jag gjorde en AURAGRAF. Som ni kanske kommer ihåg så gjorde jag en i oktober oxå och denna gång vart det står skillnad....kolla in den från oktober här och den nya ser ni nedan.

Ni kan även läsa på den sidan var en AURAGRAF är.

Det är en enorm skillnad på dom eller hur. Jag mår mycket bättre nu och så fick jag lite väg ledning oxå. Känns himla bra detta.

Ni som inte ser vad det står så skriver jag det här nu.

"Lyckan är den sannavägen"

"Inre harmoni är viktigt just nu"

"Ta emot våra ord"

Ja det var liksom andevärden som talade till henne

och ville ha fram dessa budskap.


Nu tänkte jag att jag skall ta hem denna underbara tjej och ha ett

AURAGRAF träff här. Det kostar 200:- för alla som vill vara med.

Och då bjuder jag på kaffe med bröd.

SYND ATT ALLA MIN BLOGGVÄNNER BOR SÅÅÅÅÅ LÅNGT IFRÅN MIG!!!


Jag köpte oxå en pendyl och pendylmatta och det är bra att ha

när man håller på med sånt jag brukar pyssla med.

Som ni kanske förstår så är jag en "häxa"


Jag skall även utveckla healing  som jag tycker är så skönt att få och att ge.

Men måste träna lite mer.

Får träna på Karin så länge.

Denna tjej gav även Karin healing (gratis) som hon behöver massor av.

Och Karin var alldeles varm o rödrosig när vi åkte hem.

Så det tog verkligen på henne.

Så i fortsättningen får jag försöka ge henne det.


Hoppas alla mina bloggvänner o läsare haft en bra söndag!

MIN HAR VART TOPPEN!!!!


 
 
Inger

Inger

1 mars 2009 17:12

Jaha, själsmålning, det lät spännande, aldrig hört talas om..brukar det stämma in oxå,.? Jag har spått mig lite hos en astrolog, dvs skickat in mitt f.dat, och fått tillbaka, och det är otroligt så det stämmer iaf på mig...samtidigt lite kusligt..
Kramen

http://IngerEmKssson.blogg.se

 
lillis

lillis

1 mars 2009 17:13

Så bra att din dag har varit bra,har jag haft bil så har jag kommit när du ska träffen,för jag tycker att sånt är spännande
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 mars 2009 18:30

Åh tänkt om jag ändå kunde komma!jag gillar sånt där,men är samtidigt lite rädd.Spår du i kort oxå Cina???Såååå spännade!hoppas ni får en mystisk kväll!
Kram Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Ruth

Ruth

1 mars 2009 19:10

Vilken intressant dag för er. Ditt kort ser inte alls ut som det förra. Skulle gärna komma på din träff om det fanns den möjligheten, tycker det är väldigt intressant.
Kramen

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

1 mars 2009 20:22

En kille som utövar zonterapi och healing har gjort healing på min axel som jag opererade för snart fem år sen och det blev alldeles svettigt och varmt på axeln. Zonterapin var riktigt häftig också...ja, det var skönt när han masserade under fötterna.Synd att jag inte kan komma till dej så du finge öva på mej.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marion

1 mars 2009 22:04

Vilken dag du haft, spännande! Önskade verkligen att jag kunde vara med den dagen du ska ha din träff... Skulle ju inte sitta fel att få tillfälle att smaska på dina bakverk också, "skratt" Ha det fint.

 
Ingen bild

cattha

2 mars 2009 08:35

oj vad spännande dag du haft.
låter intressant
cattha


 
gerty

gerty

2 mars 2009 15:04

Håller med dom andra det skulle vara spännande att vara med, syn att det är så långt borta

http:///prilyckans

 
Yvonne R

Yvonne R

2 mars 2009 16:23

Härlig söndag du hade
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

2 mars 2009 16:24

Det där med healing har jag varit med om en gång, och jag hade gärna kommit till dig när du ska träffen hos dig. Det kanske är tur att bloggvännerna bor så långt ifrån dig, annars hade huset blivit fullt, vad jag kan förstå.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
agge

agge

2 mars 2009 17:45

vad spännande det där verkar...fast jag är nog väldigt skeptisk till sånt där. fast samtidigt är jag väldigt nyfiken...man vet aldrig...

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

2 mars 2009 17:55

Ja da var auragraf noe lignende som jeg trodde.Så spennende da,synd jeg bor så langt unna ellers hadde jeg kommet på møtet ditt:))
Og da hadde vi blitt mange tror jeg-hehe..
Godt å høre dagen din har vært bra,det har min også men litt vel mye fart..tok i litt for sterkt i badet i dag,er helt slut nå:P
Ha en fin kveld Cina.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Millis

Millis

2 mars 2009 18:27

Vad spännande! Jag tycker att sånt är jättintressant!

Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

3 mars 2009 00:08

Ja, det var verkligen stor skillnad på bilderna. Den nya bilden får en att bli glad tycker jag. Så jag antar att du mår ganska bra mao.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Lilitha

Lilitha

6 oktober 2010 15:07

Hade ingen aaaaning om att det fanns auragrafi..eller vad man säger. Ja, man lär sig nått nytt varje dag. Vore spännande att prova nångång... Kram Lilitha

http://lilitha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards