~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Vill ta hela världen i famn

Av Cina - 6 augusti 2009 12:54

Ja nu undrar ni säkert varför jag vill göra det.

Jo äntligen får jag säga det!!

JAG SKA BLI FARMOR FÖR FÖRSTA GÅNGEN.

MEN JAG HAR JU OXÅ NATALIE som jag är "farmor" åt

det får man inte glömma.....

Ska bli så kul.

Den lilla kommer i februari

och mamman heter Matilda och pappan heter Johan.

Ja tänk så gammal man blir nu då FARMOR låter hemsk gammalt mot

vad MORMOR gör eller vad säger ni.

Så nu är det bara att börja inhandla lite kläder till den lille.

Ja jag vet att jag är tokig men jag har redan vart o köpt lite som jag har stoppat undan.....


Kolla här

Ja denna lilla baby kommer att bli bortskämd men det gör inget alls.


Ha en underbar solig dag!

 
 
Ingen bild

cattha

6 augusti 2009 13:21

stort grattis,förstår att ni glada,du så barnkär. söta kläder cattha

 
Monica

Monica

6 augusti 2009 14:01

Oh, vad roligt...GRATTIS! Du som har längtat så efter barnbarn. Jag vet hur du känner det, man är så lycklig så det går inte att beskriva, det måste upplevas.
Än en gång...stooort grattis till den blivande farmodern!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

6 augusti 2009 14:43

Ett stort GRATTIS till dig och Håkan nu när ni blir farmor och farfar,Jag är så glad för din skull.Vad söta baby kläder du köpt och vad gör det om man skämmer bort sitt barnbarn
Kramar i mängder

http://danslillis

 
Millis

Millis

6 augusti 2009 15:53

Vad härligt, grattis!!!

http://millis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

6 augusti 2009 19:52

Vilken roligt nyhet ! Grattis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Ruth

Ruth

6 augusti 2009 20:44

Nämennennadå, så du skall bli farmor, välkommen i klubben :) Förköp dig inte redan, det är lång tid kvar tills den tittar ut.
Grattiskram !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Christel

Christel

7 augusti 2009 09:07

GRATTIS!
Men så roligt, ja det är lätt att handla en massa, men det är ju så himla kul.
Kram
Christel

http://tantans.dinstudio.se

 
agge

agge

8 augusti 2009 11:38

Men så roligt att få bli farmor. jag längtar .....Jag vill också bli både mormor och farmor....Jag kommer också att handla och handla när det blir min tur....Visst ska man skämma bort barnbarnen....självKLART

KRAM

http://jacastas.blogspot.com

 
gerty

gerty

9 augusti 2009 17:17

GRATTIS GRATTIS FARMOR att få barnbarn gå inte att beskriva det är bara så underbart

http://prilyckans

 
Ingen bild

Åsa "Barbamamma"

12 augusti 2009 08:00

Nejmen oj!! Jag har inte varit inne och läst på ett tag och så hittar man denna fantastiska nyhet!! Grattis. Åh, vad kul. Du är så lik min mamma. Hon åkte och handlade första sparkdräkten åt Emelie dagen efter att hon fått veta att hon skulle bli mormor för första gången. (Jag var väl kanske i veckan 5 eller nått då....*ha,ha,ha*)
Vad mysigt!! Det är underbart när det kommer nya små liv in i släkten!! Varma kramar från Åsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards