~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Äntligen...........

Av Cina - 17 februari 2010 18:58

FÖRST VILL JAG TACKA FÖR ALLA FINA KOMMENTARER

IGÅR DAGENS INLÄGG.





Idag ringde jag igen ner till optikern o frågade efter mina glasögon.

Ringde ju igår vid 2-tiden oxå och då svarade mannen

 att nej de har inte kommit.

Men som sagt jag ringde jah idag igen vid 13:30 och det var en kvinna som svarade och jag sa mitt ärende.

Jodå dom kom igår vid 11:00 sa hon jaså sa jag...ja ringde ju o fråga sa jag.

Ja men fick du inget sms av oss i går då sa hon.

Näää det fick jag inte sa jag.....vilket nummer har ni skickat det till då sa jag.

Ja så rabblade hon upp men det är fel sa jag det är ju en siffra för mycket.

Då såg hon att de var fel och bad om ursäkt.

Så jag åkte ner på stan och hämtade dom.

Och jag är mer än nöjd med båda paren.

Skall bara in på fredag så dom för justera ett par lite bättre.

Håkan ska prova ut glasögon då så passar det ju bra.

Annars har det väl inte hänt så mycket.

Min mobil har jag inte hört ett ord om och det är lite frustrerande.

Fast den kommer väl när den kommer.


**********************

Igår var det 13 veckor sedan som jag tog mitt sista bloss.

Känns skönt att inte röka men ibland kan jag få ett riktigt

sug efter ett bloss men då fokuserar jag på något annat.

Och vipps så är suget borta eller jag kanske tar en frukt i stället.

Ja detta med att sluta röka har gått mycket bättre

än vad jag hade förväntat mig det måste jag säga.

Fast det är väl kanske inte över ännu vad vet jag.

Suget sitter nog kvar ett tag det förstår jag.


MEN JAG ÄR RÖKFRI OCH DET VAR JU DET JAG VILLE BLI.

OCH JAG FIXADE DET SOM JAG TRODDE VARA OMÖJLIGT.

 

ÖNSKAR ALLA EN FORTSATT BRA ONSDAGSKVÄLL

 
 
Yvonne R

Yvonne R

17 februari 2010 20:08

Jag hoppas att jag skulle kunna säga dina sista ord i inlägget. Måste ta mig i kragen och sluta också
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

17 februari 2010 20:19

Grattis tilldina nya glasögon, Cina ser sin omgivning med nya ögon och skärpa. Ditt rökstopp är en bragd, har det gått så här lång tid så klarar du det. Ett friskare liv men kanske blir det några kilon extra, men det går också att jobba bort. Tittar på det "Okända", tycker jag har sett det programmet förut hmmm...
Ha det gott vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 februari 2010 20:23

Grattis till dina 13 veckor som rökfri,det är starkt gjort, jag kan faktiskt känna suget ibland men det går snabbt över. Vad kul att du tyckte om glasögona,du får visa bild på dom
ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

17 februari 2010 20:47

Oj, vad mycket det har hänt här. Så trist när man inte hinner med och läsa som man vill.

Men massor av grattis till dina rökfria veckor, du är jätteduktig.

Jag längtar verkligen efter våren nu, vill komma ut och träna utan att ha på sig en massa kläder så att man känner sig som en michelingubbe.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

17 februari 2010 21:29

Grattis till ännu en vecka utan cigaretter! Detta går ju hur bra som helst.

Hoppas att du blir nöjd med dina nya glasögon också.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

17 februari 2010 22:07

Grattis till 13 rökfria veckor. Jag vet hur jobbigt det är att sluta röka och även efter många år kan röksuget sätta in för en stund.
Jag hoppas du ska trivas med dina nya glasögon
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

17 februari 2010 22:53

Kul att du vart nöjd över glasögonen:) Sätt gärna in bild när du har dom på dig :D ... Kramar

http://mallan-88.blogspot.com

 
Tina

Tina

18 februari 2010 08:16

Hej vännen!!!
Tur att hon va så vettig att hon bad om ursäkt!! Va skönt att du är nöjd!!
Har du inte hört nått om mobilen än?? Fy, va sånt är frustrerande!!!
Önskar dig en underbar Torsadg!!!!
Varmaste kramen till dig!!
Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

18 februari 2010 08:51

Jag hittar inte fågeln i någon bok heller.
"Ulla" mår bra men har flyttat till Stockholm det hände lite saker så vi var tvungna att omplacera henne.
Önskar dig en fin torsdag

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards