~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Tralla lalalalalaaaaa

Av Cina - 17 januari 2011 14:27

Nu tror ni väl att jag blivit skvatt galen som sjunger.

Men näääädå det har jag inte blivit!

Var ner och tog min sänka imorse.

Och nu tog jag och ringde ner för att höra hur mycket den var.

NU ÄR DEN BARA 9 så nära normalt det kan bli (ska vara 8).

Så sköööööööönt att den börjar ge med sig.

Man har ju funderat hit och dit på vad det kan vara för fel.

Nu kan jag sluta fundera.

Fast jag är ganska så trött och det kan ju vara av att jag gått

med hög sänka.

Trodde nästan att mitt onda i min arm kommit tillbaks.

Hade väldigt ont i gårkväll och i natt o på fm.

Men jag tror att det släppt taget nu.


******************************************

Fyfasiken så halt det var imorse när vi åkte det var

rena rama isbanan ute.

Tänk så mycket folk som går och bryter sig nu.

Dom har säkert fullt upp på akuten.

FÖR SAND/GRUS VET TYDLIGEN INTE KOMMUNEN VAD DET ÄR.

Under all kritik tycker jag.


Snön har smält undan bra men det kommer säkert mera.

Och det skall väl bli kallare tyckte jag dom sa.

Önskar så att få ta av min vinterstövlarna.

Men vem vet dom kanske åker av fortare än man tror...  

Ja jag är ju som jag är.


Detta var allt jag har till er idag.

Imorgon hoppas jag att ni kan få se lite foton.


Ha en fortsatt fin måndag  

 
 
Malin

Malin

17 januari 2011 15:21

Men gud så bra att sänka gått ner till det nästan normala :) Nej inte kallare igen :(( buhu! .. Ja akuten har nog fullt upp med frakturer både här o där i dessa tider! Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 januari 2011 15:47

vad skönt vännen att sänkan gått ner till det normala, nu kanske du behöver lite vila för att känna dig piggare igen snart
visst är det halt därute
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

17 januari 2011 15:51

Så bra att din sämka..nu är i stort set OK!!! Man blir alltid lite olrolig..om proverna inte är som dom ska...
Så ni har varit och choppat på TUNA PARK!!! Alltid kul att "gå runt där"...utan att behöva gå ut och in..utan man är "inne" hela tiden..
Sanden och saltet..Har löäst i tidningarna.att SALTET tagit slut..och det är beställt...men det är SÅ STOR efterfrågan så det tar tid..att få fram det...
Önskar dig eb fin måndagkväll!!!
Kramiz vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Monica

Monica

17 januari 2011 16:00

Det var roligt att höra att sänkan har gått ner till det normala.
Halka och is är det nog överallt runt om i landet verkar det som.Här har dom sandat nu i eftermiddag, men innan var det skridskobana så jag vågade inte gå utanför staketet ens när jag var ute med Abbe tidigare idag.

Önskar dej en bra kväll:)

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 januari 2011 16:17

Vad skönt att din sänka gått ner till det normala
Det är riktigt läskigt att gå ut nu, även här här det dåligt sandat
En bra kväll till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

17 januari 2011 16:53

Vad bra att sänkan din gått ner.Halkigt som tusan ute, det har smält undan bra tycker jag.Ja du animering var inte så enkelt men man får nöta så kanske det går det är många moment som ska göras.Roligt när man lyckas.
Ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Lena S

Lena S

17 januari 2011 17:37

Skönt att sänkan gått ner. Hoppas den håller sej där nu.
Ha en bra kväll.

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

17 januari 2011 18:56

Men Grattis till den superbra sänkan....Så skönt för dig. Under dagen har det varit bra väglag, bra sandat och isen är borta på vissa ställen....
Det gick hur bra som hellst att gå till o från jobbet

kram

 
Ingen bild

Karin

17 januari 2011 22:12

Va bra att sänkan har återgått till det normala!Ja fy tusan vad halkigt det är ute,man får verkligen kolla var man sätter ner sina fötter.Ha en trevlig tur till E-tuna/kram

 
Calma

Calma

17 januari 2011 22:18

Hej vännen!
vad skönt att sänkan var sååå bra,kan nog förklara en hel del,den höga du haft,
ja,man blir glad för såna förändringar,tror knappt det är sant,,
Nu hoppas jag verkligen det består..

Mmm,tö,dropp,,men som du sa,det ska nig bli både det ena o andra,
Jag var på väg att ta tunnare stövlar på väg till kören,men förståndet segrade och jag tog de varma sköna,,
Ha nu en toppendag imorgon,,,ser fram emot foton,
alltid kul,,

Kramen,rädd om dej,,Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

17 januari 2011 23:07

Så bra att sänkan var ok, nu är det töväder men skall ju bli kallare igen

http://bloggplasten.se

 
Marianne

Marianne

18 januari 2011 11:21

Jag håller med dig om det tråkiga vädret och halt är det överallt. Så skönt att din sänka gått ner igen. Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards