~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Vann på tradera

Av Cina - 28 januari 2011 15:04

Yes jag vann väskan på tradera, fast jag hade en som bjöd över.

Men jag hade lagt mig ganska så högt så hon hannt inte med att få den.

Och det är jag ju glad för.

KLICKBARA BILDER


 

Så nu får vi se när den kommer på posten.


*******************************************

Idag var Håkan till DR och proverna är INTE alls så bra.

Så nu skickade han remiss till medicin så nu får

vi väl vänta o se när han kan få komma dit på utredning.

Han kommer nog att bli inlagd så dom kan ställa in

hans insulin och sedan prova fram en annan sort.

Kanske händer något om 3 mån.


**********************************************

Vi var ut till maxi och handlade lite idag.

Och dom hade fått in VÅRSKOR.

Så dessa fick följa med mig hem.

 

Ja nu kan det få bli VÅR för min del....hahahahaaaaa

Men det dröjer nog som sagt vad.


Ikväll blir det potatisgratäng med vitlök och

rökt skinka till mat.

Det duger en fredagskväll som denna.


Sedan blir det ju Let´s Dance och det missar man ju inte.


Allt från mig för idag.


Önskar alla en fortsatt fin fredag  

 
 
lillis

lillis

28 januari 2011 16:17

Grattis till väskan vad kul att den blev din, verkligen snygg.Hoppas att dom snart redae ut Håkan så dom ser vad som felar honom.
Skona du köpt ser supersköna ut.
Även jag ska kolla på Let's dance i kväll
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

28 januari 2011 17:40

Stort Grattis till väskan riktigt snygg, härliga vår skor också du gör så jag längtar ännu mer till våren :)
Hoppas på att det snart blir ordning på Håkans mediciner.
Fredags-kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

28 januari 2011 18:22

yupppie!!! du fick din fina väska :) fina vårskor du hittade, den maten var ju riktigt kunglig, jättegott låter det som, hoppas att Håkan får hjälp med det snaraste, som du kanske vet har jag typ 1-diabetes och har en insulinpump, javisst blir det let's dance ikväll
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

28 januari 2011 18:24

Bra att du vann väskan,den är jättefin.Även dina nyinköpta skor är fina,hoppas våren kommer snart,men det dröjer väl än ett tag förstås.Synd om Håkan tycker jag,du får hälsa honom så gott.
Klart man inte missar lets´dance,intressant att se vem som dansar färdigt ikväll.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

28 januari 2011 18:54

Jättehäftig väska,grattis till den.Håller med om att det skulle vara skönt att bara kunna sätta på sej ett par vårskor.Maxi har mycket snyggt o.till bra pris.Hoppas att Håkan kommer under läkarluppen snarast så dom får ändra hans mediciner så proverna blir bra=att Håkan mår bra.Klart det blir Let´s dance/kram på er trevlig helg

 
annemon

annemon

28 januari 2011 19:43

Vad roligt att du vann den fina väskan, inte kul att vara sjuk.Ha en trevlig kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 januari 2011 22:11

Grattis till högsta budet på väskan och köpet till dina nya skor. Så stolt du kommer att vara när du går ut på gatan när våren är här och glänser.
Väntar på röstningen av Let's Dance, vem åker ut tro ? snart får vi veta.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 januari 2011 22:43

Grattis till den supersnygga väskan :) Och du skona var kanon fina :) ... Synd med Håkan,hoppas proverna blir bra framöver!
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards