~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Rensat bort skor.........

Av Cina - 31 januari 2011 14:27

Ja idag skulle jag ju rensa bort skor.

Och det har jag gjort.

Bilerna är KLICKBARA

 

En massa skit hade jag i skåpet

som ni kan se.


 

Nu återstår det bara dessa.

Ja stövlarna ser jag är lurviga av katthår

men det bjuder jag på....=))


Imorgon blir det mitt klädskåp som ska få sig en duvning.

Kollade i det idag och då hittade jag denna skinnjacka.

Den är uppsydd i Turkiet till mig.

Men har krympt i skåpet, kan inte fatta har kanske fukt där =))

 

Har kjol till den oxå en lång.

Är någon intresserad att köpa denna så maila mig.


Idag kom även min väska som jag vann på tradera.

 

Riktigt snygg var den tycker jag.

Så nu har jag en snygg väska när jag skall till Åland.


Måste även visa er mina tulpaner som jag köpte i fredags.

 

Är dom inte ljuvliga så säg.


Ja solen har nyss gott i moln och genast blir det sååå kyligt.

Hörde att det skall vara + grader hela veckan.

Fast till helgen blir det kallt igen.

Kunde komma lite regn så försvinner ju snön lite fortare.

Men man kan inte få allt här i livet.


Ikväll blir det den stora tv-tittar kvällen.

Mycket bra på måndagar.

Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda  och Spårlöst.

Ja efter spårlöst så har  man gjort av med en hel

kökrulle för jag är så blödig så jag gråter hejdlöst.

Ja sånn är jag.


Nu  var detta allt för idag.

Önskar alla en fortsatt fin måndag  



 
 
Maria

Maria

31 januari 2011 14:58

Tänk vad man mår gott efter det har blivit rensat o städat. Hoppas du är nöjd. Ja tulpaner är helt underbara o väldigt roligt att ha så här efter jul, nja när det nästan är vår får de väl bli.
Ha det gott/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Margit

Margit

31 januari 2011 14:58

Jaa du, det var MÅNGA skor det..och ofta så "ligger dom bara" fstän man inte använder dem..Men nu har du rensat!!! Duktigt!!!
"Halv åtta hos mig"... Ja det tittat vi ock¨alltid på..Så trevligt att dom träffas och får lära känna varann..och sen MENYN..och hela programmet..Ja det är kul att titta på!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

31 januari 2011 15:02

Här har du en till som gråter när jag tittar på spårlöst.Oj, vad duktig du varit och rensat. Snygg jacka vad synd att du inte kan ha den
Väskan är så läcker, och tulpanerna är oxå fin
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

31 januari 2011 15:40

Vilken energi du har,skönt när det är gjort.Själv har jag sovit en hel del,har knappt varit uppe,bara för att laga lite mat, spagetti & köttfärsås.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

31 januari 2011 18:07

Oh så mkt skor du rensat :) hehe duktigt! .. Fin kavajen/jackan var. .. Tulpanerna är ljuvliga :) kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 januari 2011 22:09

där har du fått röjt riktigt ordentligt, kul att väskan kom idag, J hjälpte mig att röja i trappgarderoben idag, det fanns mycket som vi kunde slänga kan jag säga
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Marianne

Marianne

31 januari 2011 23:26

Jag behöver också röja lite i skåp och lådor. Ibland hittar man saker man inte ens vet om att man äger.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.sew

 
Ruth

Ruth

31 januari 2011 23:48

Hos dig har det varit röja ser jag, skönt att få det gjort vill jag tro. En fin skinnjacka, röd var min favvofärg förut, nu är det dova jordfärger och svart som är prio 1. Jag har en vit skinnkavaj med kjol till, kan inte göra mig av med den ännu, den får hänga där i garderoben tills jag är redo :-D
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

1 februari 2011 09:16

Jag borde också rensa bland skorna. Kläderna rensas under min viktresa, de kläder som nu blir för stor kastas numera....kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 februari 2011 12:26

Det var stora tv-tittarkvällen för mej också igår,alltid bra program.Vi ser visst samma program du och jag och Spårlöst är ju alltid väldigt känsloladdat.

Jag behöver röja i stora klädkammaren också,det skulle jag gjort i höstas egentligen, men det får väl bli nu snart istället.

Ha en fin dag!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

1 februari 2011 13:11

Ojoj vad skor skönt när det är färdigt.Hoppas du mår bra kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

1 februari 2011 17:02

Jag har röjt i mina köksskåp.
Det känns så skönt. Januari och februari är mina städmånader då går jag igenom hela huset (nästan).
Men jag har mina klädgarderober kvar, där har det varit mycket fukt.
Ha en trevlig tv-kväll!
Varma kramar.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 februari 2011 17:15

Oj, vilken rensning! Jag är imponerad av att du varit så grundlig. Det är ju precis så man ska göra. Kan bara säga GRATTIS!
Kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards